Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Μου χάρισαν ένα....αλλά εμείς πήραμε δύο..(..πλεονεξία μήπως;;;)



ευχαριστώ από  την Μελίτα........
Ευχαριστώ από μένα.......Ενα δωράκι  που αν  το θες είναι δικό σου  WILD ROSE!!!!
 ευ
Η Μελίτα σκεπτόμενη κάτω  από  δύο φούξ τριαντάφυλλα!!!
Η  καλή φίλη  η αγριοτριανταφυλλιά*wild rose *μου χάρισε ένα βραβείο φιλίας και συμπάθειας  και την ευχαριστώ πολύ για  αυτό!!!Είναι όμορφο το συναίσθημα να σε σκέπτονται και να σε τιμούν με την παρουσία τους άνθρωποι  που  πριν λίγο καιρό  δεν  σε γνώριζαν και την ευχαριστώ  δύο φορές για αυτό.!!Δεν γνώριζε όμως όπως και  όλοι μας ότι δεν είμαι  η μόνη κάτοικος αυτού του μπλοκοσπιτιού! αλλά υπάρχει και  συνιδιοκτήτης  η Μελίτα φυσικά  που μάλλον τα λόγια συμπάθειας και αγάπης  της βάλανε ιδέες........ και ζήτησε   ένα βραβείο για τον εαυτό της...και το πήρε !!!!! ..Ζητούμε συγνώμη για την πλεονεξία  μας   αλλά θα φροντίσω στο μέλλον να μην ξανασυμβεί.... εξ άλλου είναι  μεγαλωμένη με τρόπους, αλλά της άρεσε πολύ και δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί όπως συμβαίνει και με το φαγητό και τις λιχουδιές .... ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  wild rose!!!!!  και σου στέλνουμε πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!! 

40 σχόλια:

  1. Με υγεία Εφη μου να το χαρείτε το βραβειάκι σας (εννοώ και την Μελίτα)!!! Εύχομαι να πάρεις πολλά -πολλά βραβεία στην πορεία!!Πολύ όμορφη η γωνιά της αυλής σου!!Τώρα το καλοκαίρι θάναι υπέροχα να πίνεις το καφεδάκι σου!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!ί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!Εύχομαι και σε σένα μία υπέροχη εβδομάδα, καλό σου βράδυ.Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχωρεμένη η....Μελίτα.
    Με το δίκιο της διεκδίκησε το βραβείο, γιατί την αγνοούμε συστηματικά.
    Να το χαιρόσαστε λοιπόν το βραβείο σας και να πάρετε και πολλά άλλα στο μέλλον.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σωσώ Ευχαριστούμε που δεν μας θεώρησες πλεονέκτριες......καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια από μένα και το Μελιτάκι

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Έφη,σ'ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!!!
    Συγγνώμη που ξέχασα τη γλυκιά Μελίτα.Ευτυχώς,όμως έσωσες την κατάσταση!!
    Πέρασα και το πρωί,αλλά δεν τα κατάφερα να μπω.Υπήρχε φαίνεται κάποιο τεχνικό πρόβλημα.Πήρα το δωράκι μου και σ'ευχαριστώ.Θα τα ξαναπούμε καλή μου...
    Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εφη μου καλησπέρα!!!Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και σου εύχομαι να αποκτήσεις πολλά πολλά ακόμα γιατί τα αξίζεις και εσύ και το Μελιτάκι σου!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι πολλά βραβεία γιατί τα αξίζεις αλλά και για την Μελίτα γιατί έγινε η πρωταγωνίστρια του blog σου, της όμορφης αυλής σου, του σπιτιού σου!!! Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά από μένα και την Μελίτα την σταρ του μπλόκ και της καθημερινότητας μου Καλό σου Βράδυ!!!

      Διαγραφή
  6. αφου ειναι δωρεαν αφου ειναι με αγαπη παρτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τα δυό μας μετρά μόνον η αγάπη και την έχουμε πάντα ανάγκη!!!Καλό σου βράδυ συμπάθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ με ενδιαφέρει η γνώμη όλων μήπως τυχόν ενοχλεί....
      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  9. Εφη μου, περασα να σας δω και να σας πω μια καλησπερα και σας βρισκω μια χαρα και με δυο πολυ ομορφα βραβειακια! Και βεβαια δεν ειναι πλεονεξια που πηρατε δυο γιατι ειστε δυο και τα αξιζατε και οι δυο... κι αν γινοταν θα σας εστελνα και εγω.
    Να ειστε καλα, να τα χαιρεστε... και πολλα-πολλα αλλα στο μελλον!!!!
    Φιλια σε σενα και πολλα χαδακια στο Μελιτακι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφη μου η αυλιτσα σου ειναι υπεροχη!Πολυ θα ηθελα να με κερασης καφεδακι παρεα με την γλυκεια Μελιτα!!Περνα απο το σπιτακι μου!!2δωρακια σε περιμενουν!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση έγινε για να ευχαριστήσουμε την wild rose και το κιόσκι έγινε πρωταγωνιστής της ανάρτησης Το έφτιαξα εξ ολοκλήρου μόνη μου μπετά, πέτρες, κεραμοσκεπή, ηλεκρολογικά κλπ αλλά σπάνια κάθομαι λόγω έλλειψης χρόνου .Ενα καφέ ,μία φρέσκια βυσσινάδα και κορμό ψυγείου ευχαρίστως θα κερνούσα εσένα και άλλες μπλοκόφιλες γειτόνισσες!!!!!!!!!!!!!!!Αν και ακατάλληλη η ώρα για επισκέψεις θα έλθουμε με το Μελιτάκι (φορώντας το νυχτικάκι μας για επίσκεψη αστραπή ,μία άλλη φορά θα γίνει αρμένικη η visita

      Διαγραφή
    2. Εφη μου,καλημερα και καλο σ/κ!Θα σε περιμενω να ερθης!!Τα δωρακια σου ειναι εκει,εαν θες τα παιρνης!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  11. Έφη μου γλυκειά, πανέμορφη η αυλή σου!!!Και η Μελία πανέμορφη επίσης!!!Να περνάτε καλά!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια είναι σεβαστή η γνώμη σου επειδή εξ ολοκλήρου ,χωρίς καμία βοήθεια, φτιάχθηκε από μένα αλλά μόνον το φροντίζω χωρίς να το απολαμβάνω ,δεν προλαβαίνω!!!Ενα φρέσκο κερασω και γλυκα΄του κουταλιού ευχαρίστως σε κερνώ!!!!!!!!!!!!!!!!Καλόσου βράδυ από μένα και ένα αθώο και καλοσυνάτο βλέμμα από την καλή μου Μελίτα.!!! Πολλά Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Μελίτα ήθελα να γράψω... αλλά η νύστα δεν μ΄άφησε... καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nα τα χαίρεστε τα βραβεία σας αμφότεροι.
    Κούκλα η Μελίτα, καταπληκτική αυλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σοφία μου νάσαι καλά,ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια. Τι να πω το κιόσκι έγινε και πρωταγωνιστής της ανάρτησης δίχως να το θέλω, έχει πλάκα Κερνώ στην σκιά του ότι επιθυμείς μέχρι και ουζάκι με ψαρομεζέδες,εισαι;; Ενα χαδάκι από την καλή και πειθαρχική Μελίτα και φιλιά από μένα.Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. α και κατι ακομα βρε να δωσεις και εσυ τα βραβεια των φιλιων που αγαπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η ιδέα ,έκανα κι εγώ τη ίδια σκέψη μα....(διστάζω λίγο μήπως δεν είμαι αρκετή η ικανή να χαρίσω από μόνη κάτι... που στην πραγματικότητα θα 'θελα πολύ...)θα στεναχωρηθώ αν και μόνον σκεφτούν ότι ενός μήνα μπλόκερ μοιράζει και βραβεία.... τι ψων......Φιλάκια πολλά καλό σου βράδυ ......

      Διαγραφή
  16. Εφη μου ευχομαι πολλα πολλα βραβεια!!!!Την καλημερα μου!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου νάσαι πάντα καλά και να μας παρουσιάζεις τις ομορφες δημιουργίες σου!!!!!Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΛΙΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι πάντα καλά !!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και την συμπάθεια σου για την καλόβουλη Μελίτα μας...Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να σου προσφέρω ένα από τα δύο βραβεία συμπάθειας και εκτίμησης που μου χάρισε η wild rose (το Νο 2 η Νο 3 όποιο θέλεις
      Καλό σου βράδυ.....

      Διαγραφή
  18. πάντα τέτοια!!!!πάρα πολλά φιλάκια στην Μελίτα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγια καλησπέρα!Η Μελίτα σ' ευχαριστεί για την συμπάθεια που της δείχνεις και μου ψιθύρισε κάτι στο αυτί: θέλει να χαρίσει το βραβείο της στον μπέμπη σας γιατί προσπαθεί να κάνει φιλίες με γατάκια αλλά εκείνα την φοβούνται......Ευχαριστώ για τις ευχές σου Καλό Σαβ/κο!!!

      Διαγραφή
    2. ωωωωωωωωωωω ευχαριστούμε πάρα πολύ γλυκιά Μελίτα!!!!!!!!!μόλις κάνουμε το σχετικό ποστ θα σας ενημερώσουμε!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια και καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. επιτέλους κάναμε νέο ποστ,γράψαμε και για το βραβείο σας και στολίσαμε το βραβείο που μας χαρίσατε στο μπλογκοσπιτάκι μας!!!!!!!!!! http://mayasfairytale.blogspot.gr/2012/07/etsy-shop.html ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη στην κουκλάρα Μελίτα!!!!!!! καλό και δροσερό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!!!

      Διαγραφή
  19. 'Εφη μου γλυκιά , δεκτό το κέρασμα γλυκό κεράσι, το αγαπημένο μου!!!Πανέμορφο το έκανες, παράδεισο!!! Πως μπόρεσες μόνη σου!!!Μπράβο σου!!!Και η ανάρτηση με την Μελίτα και το μωρό της απίθανη!!δεν μπόρεσα να μπω εκεί να σου γράψω και σου γράφω εδώ!! το μωράκι της απίθανο!!και η ιστορία σου, τέλεια!!Λογοτεχνική!!!Μπράβο σου ...Μπράβο σου για όλα!!! φιλάκια πολλά και καλά να περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Φανή ευχαριστώ για τα ευγενικά και γεμάτα συμπάθεια λόγια σου.Οταν δουλεύω έχω πυρετό δημιουργίας και έτσι όλα μου έρχονται πολύ βολικά,και ενώ είμαι γενικά άτολμο άτομο με μεγάλη δόση απαισιοδοξίαςκαι όταν πρόκειται για μια κατασκευή η δημιουργία κλπ αποκτώ ένα απίστευτο θάρρος -θράσος και όλα ειναι μία χαρά!!!Η ιστορία της Μελίτας είναι πέρα για πέρα αληθινή και τα λυπημένα της μάτια έγιναν η αφορμή για την ανάρτηση, της το χρωστούσα γιατί δεν μπορούσε να καταλάβει την κατά κάποιο τρόπο απομάκρυνση της οικογένειας.....Ομως σε ζάλισα με την φλυαρία μου και για να εξιλεωθώ σου προσφέρουμε ένα βραβείο το Νο2 η το Νο 3 που μου το χάρισε η καλή φίλη και υπέροχη παιδαγωγός wild rose για να σου δείξουμε την εκτίμηση μας και την φιλία μας Καλό σου βράδυ από μένα και την Μελίτα.....

      Διαγραφή
  20. Α!Ξέχασα, η μουσική από την πολίτικη κουζίνα απίθανη!!!Παίρνω κι ένα βραβείο, ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα, ευτυχώς έκανα καλή επιλογή (είχα κάποιο φόβο μήπως ενοχλεί άλλά.... όλα καλά}.....

      Διαγραφή
  21. ΕΥΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΙΟΣΚΙ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ, ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eφη ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου σχόλια ,έχεις ενα χάδι αγάπης από την Μελίτα. Καλό Σαβ/κο φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλαμερα κοριτσι..χαρουμενο Καλοκαιρι..να σαι καλα..πολλα και αλλα τοσα βραβεια..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή