Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!... ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ.....





ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!!!!!!



Χαρίζεται  Μανιταρόσπιτο !!!!!  κατά προτίμηση σε στρουμφάκια!!! ή ονειρεμένες νεραϊδούλες,ή στον σοφό γρύλο των παραμυθιών και της φαντασίας....





 Το Μανιταρόσπιτο  στο φυσικό του περιβάλλον..... είναι όμως  πιο φανταχτερό από τα άλλα....



Σε διάφορες πόζες ..... βρήκε   άπλα και απλώθηκε......(δεν μπόρεσα να διαλέξω μία και τις έβαλα όλες ,έτσι απλά γιατί όλες ήταν ταιριαστές....




 Ενα μικρούλι μανιταράκι που το επάνω μέρος είναι πέτρα , μάλλον  το επάνω μέρος κοχυλιού και πρόσθεσα στις τρυπούλες  πάστα διαμόρφωσης και το έβαψα, Το κάτω μέρος είναι πηλός....

 Η πίσω πλευρά με την σχισμή του κουμπαρά!!! 

 Η κόκκινη ελκυστική σκεπή του....φυσικά η καμινάδα απαραίτητη για τα κρύα βράδια του χειμώνα!

Η είσοδος  ..πήλινη πόρτα σε μορφή ξύλου με τα στρόγγυλα πόμολα( χαλκαδάκια από αλυσίδες)με  πέτρινες λεπτομέρειες(πηλός σε μορφή πέτρας). 


ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ( φυσικά για όσες ενδιαφέρονται)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------=-*****-------***************-------*****---------*************-----*****-------------

γυψόγαζα και ένα βάζο  μαρμελάδας.....λίγο πομπέ....




πλαστικό πιάτο , γυψόγαζα και πηλό για το κάτω μέρος του μανιταριού....
κολλήθηκαν κορμός&   καπέλο με πιστολάκι θερμοκόλλας  και  το κάλυψα με πηλό....με ένα πιρούνι  σε λεπτό στρώμα πηλού έκανα τις πτυχές.....


1) το πάνω μέρος : καλύφθηκε με γυψόγαζα..... 

2)στο κέντρο πρόσθεσα πηλό για να το διαμορφώσω...

3)κάπως 'ετσι.......

4)λεπτομέρειες......το δούλευα με πολύ κέφι....

5)καμινάδα....και

6)παγκάκι....

διαμόρφωση με ακρυλικό στόκο.....

δουλειά  με τον πηλό στα  σημεία....

προσθήκη  πηλού για τα λευκά μέρη της σκεπής πoυ κολλήθηκαν με UHU....

λεπτομέρεια της τοποθέτησης σε συγκεκριμένα σημεία....


Ο άτυχος σοφός γρύλος  , αφού τον τελείωσα( ήταν από πηλό, ανάγλυφο και ζωγραφισμένο) χάθηκε και παρ' 'ολο τις προσπάθειες μου δεν βρέθηκε, μάλλον θα τον πέταξα στα σκουπίδια...Φυσικά ούτε λόγος για επανάληψη....
Λίγο πιο πέρα είναι η καμπανούλα της εισόδου....

Ετσι λοιπόν  έφθασα στον τρίτο κουμπαρά!..... και στην επόμενη ανάρτηση θα προσπαθήσω να τα μαζέψω λίγο ,το υπόσχομαι να μην σας κουράζω .......

Εύχομαι όλα να κυλήσουν ομαλά μέχρι τις 2  Δεκεμβρίου και η έκθεση να έχει επιτυχία....και μάλιστα μεγάλη....

Ρένα  όλο το σπιτάκι δικό σου!!!!!!!!!!!!!!(εκτός του γρύλου).

93 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!
    Καταπληκτικό!!! Δεν έχω λόγια!!!! Μπράβο!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα..
    πραγματικά υπέροχο το μανιταράκι ,δεν έχω λόγια ,αλλά και οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές και καθόλου κουραστικές ..καλό σαββατοκύριακο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη καλησπέρα!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα όμορφα λόγια σου,και χαίρομαι που δεν σας κούρασαν οι οδηγίες , καλή Κυριακή και ξεκούραστη....Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Ένα μεγαλύτερο ..στο ύψος μου δηλαδή φτιάχνεις; ότι πρέπει για μένα ..του γούστου μου.Συγχαρητήρια γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου φιλενάδα μου. Ευτυχώς και υπάρχεις στη ζωή μας και μας βγάζεις ασπροπρόσωπες σε τέτοιες καταπληκτικές δημιουργίες. ΄Ασε που μ΄έχεις παρασύρει εντελώς όμως και φτιάχνω κουμπαράδες. Με πολύ αγώνα βέβαια, εν μέσω μαθημάτων, τρεξιμάτων, σπιτιού, δουλειάς, διαβάσματος αλλά το έβαλα σκοπό και θα γίνουν τουλάχιστον 6 κουμπαράδες. Να είσαι γερή και να μας προσφέρεις πάντα όμορφα χειροποίητα πράγματα καθώς και τις λεπτομερείς οδηγίες σου. Φιλιάάάάά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Σοφία με τιμούν τα όμορφά σου σχόλια ,λόγια αγάπης και ενθουσιασμού για όλα αυτά εγώ σου στέλνω την αγάπη μου και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.... Καλή συνέχεια στους κουμπαράδες.... είναι για ιερό σκοπό ,για την χαρά παιδιών .....Φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Eφάκι, έβαλες το μανιτάρι στο φυσικό το περιβάλλον, το όλο στήσιμο
    μοιάζει με παραμύθι, συγχαρητήρια για την υπομονή σου και την
    δεξιοτεχνία σου.
    Κοίτα οπωσδήποτε το mail σου !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου γλυκιά με τιμούν τα σχόλια σου ιδιαίτερα και αισθάνομαι χαρούμενη που η δουλειά μου άρεσε σε ένα τόσο ικανό και άξιο άτομο...
      σαν εσένα ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ..καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικό Έφη! Τέλεια κατασκευή με υπέροχες λεπτομέρειες. Τα χεράκια σου είναι χρυσά τελικά!Νομίζω πως θα γίνει καβγάς για την απόκτησή του...χαχα. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ,καλησπέρα!!! Αισθάνομαι πολύ όμορφα για όλα !!!!Ισως και λίγο αμήχανα,διότι δεν το περίμενα έτσι...Σ' Ευχαριστώ πολύ- πολύ...Τα Σαββατιανά μου φιλιά και εύχομαι μία Κυριακή όμορφη και ξεκούραστη...

      Διαγραφή
  7. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΩ!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΟΡΛΑΒΑ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΩ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΟΣΠΙΤΑΚΙ!!!!
    ΓΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΦΑΙΝΑΤΕ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα ,τι να πω.... Χαίρομαι πάρα πολύ από την μια και από την άλλη αισθάνομαι όπως είπα και στην Μαρία λίγο αμήχανα.... τα'χω χάσει, δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση.....Θέλω να σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για τα όμορφα σχόλια σου και να ευχηθώ όλα να πάνε 'οπως τα θέλεις,όπως τα θέλουμε όλες μας.... Φιλάκια πολλά και καλή ευκολία....

      Διαγραφή
  8. Παρόλο που το περίμενα πως και πως η καθυστέρηση εμφάνισης με αποπροσανατόλισε κι έχασα ακόμα μία φορά.Δυστυχώς πρόλαβε αλλη άλλο ένα ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!Υποκλίνομαι Μεγάλη Δημιουργέ στην Τέχνη σας!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου καλησπέρα !!!!Εδώ η άμηχανία μου μεγαλώνει, θα ήθελα να το είχατε και δύο, να έκανα δύο....δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα το επιθυμούσαν δύο αγαπημένες φίλες.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... για τα υπέροχα λόγια σου με κάνουν πολύ χαρούμενη ( και λίγο ντροπαλή....)Πολλά φιλιά ,εύχομαι να περάσεις μία ξεκούραστη και όμορφη Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  9. Ο πηλός μεταμορφώνεται στα χέρια σου και μεταμορφώνει πράγματα σε αριστουργήματα!!! Έχω μείνει άφωνη! Γεια στα χεράκια σου Έφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μπορώ παρά να σε συγχαρώ για την καινούργια σου φανταστική δημιουργία. Εμένα μου άρεσε πολύ και το κοριτσάκι με το αερόστατο αλλά Εφη μου, ότι κάνεις είναι με τόσο μεράκι και κέφι φτιαγμένο που είναι μοναδικό.
    πολλά φιλιά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία με τιμά ιδιαίτερα πού σχολιάζεις τον κουμπαρά με τόσα όμορφα λόγια από την μακρινή Αγγλία!!!!Σ' ευχαριστώ πολύ!!!Τα φιλάκια μου στα πατουσάκια των λεβεντόπαιδων.....

      Διαγραφή
  11. Έφη μου η δημιουργία σου ανέδειξε τι μεγάλο ταλέντο είσαι. Τα χέρια σου κάνουν θαύματα. Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες κατασκευής.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω,Ευχαριστώ !!!Με συγκινούν τα καλά σου σχόλια που πάντα έχεις για μένα!!!!Καλή Κυριακή. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Πως μου ξέφυγε αυτό το γλυκύτατο μανιταράκι?? Εφη μου, έχεις απίστευτο ταλέντο! Ο ένας πιο όμορφος και καλόγουστος απ΄τον άλλο οι κουμπαράδες σου! Μπράβο και πάλι μπράβο! Να'σαι καλά και να'χεις ένα όμορφο Σαβατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη καλημέρα! δεν σου ξέφυγε...αλλά επειδή ήταν αποθηκευμένη η ανάρτηση όταν την δημοσίευσα δεν ήξερα πως να αλλάζω την ημερομηνία και έτσι φάνηκε ότι ήταν παλαιότερη..Πάντα έχεις όμορφα λόγια,λόγια καρδιάς, για τις δημιουργίες μου .Εγώ πάλι σου στέλνω την αγάπη μου,τον θαυμασμό μου για τις υπερκαλοδουλεμένες κατασκευές σου , τις γεμάτες φαντασία.... και ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..... Να έχεις μία χαρούμενη και ξεκούραστη Κυριακή....

      Διαγραφή
  13. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ !!!!!ασυναγώνιστο μου αρέσει πολύ και θα το επιχειρήσω!!!χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Elenfly χαίρομαι που σου άρεσε το μανιτάρι..το δουλευα με κέφι και πολύ χαρά και τώρα την εισπράττω μέσα από τα σχόλια σας....Ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου.. Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
    2. Επανέρχομαι για να σου πω ότι μπορείς να ρωτήσεις ότι θέλεις όποια ώρα το θέλεις ,το μέιλ μου είναι:efiadamidou@hotmail,com ακόμη και τηλεφωνικά.....

      Διαγραφή
  14. Τέτοιο ταλέντο και φαντασία ,τι να πώ !!!Είναι καταπληκτικό , πανέμορφο
    σκέτη γλύκα ! Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενική μου Ολυμπία, ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσα θετικά σχόλια
      Καλή Κυριακή με χαρά και ξεκούραση....Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Εφη καλώς σε βρήκα!!!Το μανιταρόσπιτο σου είναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΟΟ!!!!
    Μπράβο !!!Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα τόσο μοναδικές κατασκευές.
    Καλό Σ/Κ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα ΟΟΟΟΟ δεν τα χωρά η καρδιά μου που την κάνεις να χαίρεται....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα καλή μου Δήμητρα !!!Πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  16. Για μια ακόμη φορά θαυμάζουμε την καταπληκτική δουλειά σου!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!Και μην ξαναπείς ότι μας κουράζεις,οι οδηγίες σου είναι κατατοπιστικότατες και τις θέλουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ ,ξαφνιάζομαι αρκετά και συγκινούμαι για τόσα καλά λόγια...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ..... είχα μία πολύ μικρή αγωνία για τις οδηγίες μήπως είναι κουραστικές ή και αδιάφορες...ευτυχώς μου το διευκρίνισες... αν θέλεις κάτι να ρωτήσεις είμαι πρόθυμη να βοηθήσω...Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  17. Φοβερή δουλειά Εφη μου, για άλλη μια φορά μας εντυπωσιάζεις, υπέροχο το μανιταρόσπιτο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα όπως πάντα,εχεις όμορφα λόγια για τις κατασκευές μου σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα και σου στέλνω την αγάπη μου. Πολλά φιλιά....

      Διαγραφή
  18. Αυτό που βγάζουν όλα σου τα έργα είναι το κέφι , το μεράκι, το ταλέντο , η υπομονή και η τελειομανία !!!!!Ενα ακόμα αριστούργημα!!!Εφη μου θαυμάζω την δουλειά σου!!!Είναι πάντα προσεγμένη και οι λεπτομέρειες που ακούραστα επιμελείσαι κάνουν την διαφορά!!!Μπράβο!!
    Φιλάκια και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου καλή!!! Την ώρα που σχολιάζω έχω δίπλα μου την Αλκηστη που κοιμάται και έχω την απόλυτη χαρά μέσα μου ,κοντά μου η ζωή μου και εμπρός μου στην οθόνη η γλυκιά ,η άξια ,η εφευρετική και η απόλυτα ταιριαστή φίλη που πρίν λίγο απέκτησα..... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα.... Καλή Κυριακή με χαρά.....

      Διαγραφή
  19. πωπω ειναι απλα καταπληκτικο!
    τι να πω τωρα? εχω παθει πλακα!
    1000 μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς και σου στέλνω με αγάπη 1οοο ευχαριστώ... Φιλάκια στην ζουζουνιάρικη ταλιμπανούλα σου.... Καλή Κυριακή....

      Διαγραφή
  20. Εφη κορίτσι μου, βάλθηκες να μας τρελάνεις, δεν έχω λόγια, με το που είδα το μανιτάρι έμεινα με το στόμα ανοιχτό, μέχρι που σκέφτομαι να μην ξανακάνω τίποτα.
    Είσαι μεγάλη δασκάλα, ευτυχώς που σε έχουμε κοντάμας γιατί θα χρειαστούμε ιδιαίερα μαθήματα. Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη και ανεκτίμητη Νατάσα,σου στέλνω την καλημέρα μου με πολύ αγάπη και πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα τόσα όμορφα λόγια σου,όλοι μας μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον και είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει στην δημιουργία...Χαίρομαι που σου άρεσε πολύ και με συγκίνησαν τα λόγια σου.....Καλή υπόλοιπη Κυριακή με πολύ ηρεμία και δημιουργία που τόσο λατρεύεις....

      Διαγραφή
  21. ειναι πανεμορφος..να σαι καλα..χαιρομαι που θα τα λεμε..καλο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι να πω δεν ξέρω....... άλλο ένα αριστούργημα!!!!!!!!! Υποκλίνομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!!
      ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
      ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ , ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ για τον όμορφο χαρακτηρισμό του μανιταριού.. Με συγκίνησες με τα γεμάτα εκτίμηση και αγάπη αισθήματα σου...Σου στέλνω την αγάπη μου μέσα από την ψυχή μου...... Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη σε όλη την οικογένεια.... Τα φιλιά μου......

      Διαγραφή
  23. Απίστευτα όμορφος και αυτός ο κουμπαράς σου 'Εφη μου! Πραγματικά, είσαι χρυσοχέρα! Και οι οδηγίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές!
    Καλή συνέχεια ( να περιμένουμε κι άλλον ?) και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne χαίρομαι που σου άρεσε και αυτός...καθώς επίσης και οι φώ τος από την κατασκευή του.... Ευχαριστώ από την καρδιά μου για τα όμορφα και γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου.... υπάρχουν άλλοι δύο με πρώτη ύλη την γυψόγαζα και άλλοι 3-4 με ζωγραφική και ντεκουπάζ...
      Καλή σου εβδομάδα Φιλιά...

      Διαγραφή
  24. ΕΦΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΩ ΠΑΛΙ!!!!!
    ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ!!!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΑΖΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!
    ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα με όλα αυτά αισθάνομαι χαρά ,ενθουσιασμό,ικανοποίηση αλλά και φοβερή αμηχανία με κάποια ντροπή ..Χαίρομαι που δεν ηταν υπερβολικό το να αναρτήσω οδηγίες και δεν ενόχλησε.. Σε μερικές μέρες θα βρίσκομαι Θεσ/νίκη και θα τα πούμε από κοντά....Καλή εβδομάδα Φιλάκια....

      Διαγραφή
  25. Υποκλίνομαι!!!!!!!!!!!!!!1.000.000 μπάβο είναι λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νίκη παρ' όλο τις πολλές ασχολίες βρήκες χρόνο και για μένα!!! Σ' ευχαριστώ γιαυτό και για τα 1.οοο.οοο μπράβο... πολλά μου φαίνονται φίλη μου , για 10 θα το συζητούσα..... Τα πρωϊνά μου κυριακάτικα φιλιά σε σένα και στην καινούργια χαρά της ζωής σου!!!!

      Διαγραφή
  26. Πραγματικά, δεν υπάρχουν λόγια ! Κάθε δημιουργία σου, μας σαλεύει τα μυαλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή!!!Καλή και ευχαριστη ΚυριακήΣού στέλνω την αγάπη μου και το ευχαριστώ μου... φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Καλη σου μέρα Εφη μου!!!!

    Ήρθα τρέχοντας!!! Απίστευτο, θέλω να μπω και μέσα ....είσαι ικανή να το έχεις επιπλώσει κιόλας!!!!
    αχαχαχαχαχα!!!!
    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευθυμία μου καλημέρα!!!Τι καλά να μπορούσαμε να μέναμε σε ένα μανιταρόσπιτο απαλλαγμένοι από όλα τα περιττά....Ευχαριστώ πολύ.....φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. καλε τι ομορφα πραγματα που κανεις; μπραβο σου χρυσοχερα εχω πτυχιακη στα μανιταρια αυτο εδω ομως ειναι μουρλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, μικρή μου φίλη,πτυχιακή στα μανιτάρια και δεν το συνάντησες πουθενά αυτό το είδος; παραξενο....είσαι υπέροχο κορίτσι πολυπράγμων άτομο και με πλήθος ανησυχιών... αυτό σε δυναμώνει και σε ετοιμάζει να αντιμετωπίζεις την ζωή ...... Τα πρωινά μου φιλιά ....

      Διαγραφή
  29. Εφη μου,Φοβερή δουλειά!!Για άλλη μια φορά μας εντυπωσιάζεις, υπέροχο το μανιταρόσπιτο!Φτιαγμένο μέ πολύ μεράκι καί υπομονή!Μπράβο φίλη μου!!Υποκλίνομαι!!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια στήν Αλκηστη στήν Μελίτα καί σέ εσένα φυσικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Δήμητρα , εύχομαι να 'χεις μία όμορφη και ευχάριστη Κυριακή!Τα σχόλια σου φανερώνουν αγάπη και εκτίμηση....τα συναισθήματα μου είναι τα ίδια για σένα και χαίρομαι που σε γνώρισα έστω και τηλεφωνικά!!!Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  30. Υπέροχο!Αν το δει η κυβέρνηση θα βάλει μανιταρο-ΦΑΠ!Πραγματικά, έχεις ταλέντο, είναι καταπληκτικό!!!!Γεια στα χέρια σου, μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Pinelia μου .... με τέτοια ανικανότητα που τους δέρνει είναι ικανοί να το κάνουν ... χα χα!!Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου αρέσει....

      Διαγραφή
  31. Τι να πω μπαινω και ξαναμπαίνω και δε χορταίνω να τον βλέπω ειναι καταπληκτικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμά ιδιαίτερα αυτό!!! και η χαρά μου ειναι μεγάλη... δεν κρύβω και λίγο την αμηχανία μου και λίγο την ντροπή μου.... (δεν είμαι μαθημένη με τέτοιες έκδηλώσεις..) Ενα έχω για όλα αυτά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από την καρδιά μου...Καλή και ευχάριστη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  32. Αριστουργημα!!!!!!!!!!
    Καταπληκτικη δουλεια!!!!
    υποκλιιιιινομαιιιι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα αισθάνομαι χαρά και αμηχανία γιά τα όμορφα σχόλια σου!για όλα αυτά έχω μόνον ένα ειλικρινές ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!Καλή κυριακή και χαρούμενη.

      Διαγραφή
  33. Δεν έχω λόγια, ειλικρινά...

    Είσαι καταπληκτική, αριστουργήματα φτιάχνεις!!!

    Καλή Κυριακή Εφούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με την σειρά μου σου στέλνω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες
      για τα όμορφα και γεμάτα αγάπη σχόλια σου....Με κάνεις χαρούμενη....
      Καλή και ευχάριστη εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  34. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!
    Καλά, εσύ Έφη μου εκτός από "χέρι" έχεις και τρομερή και μπόλικη φαντασία.
    Δε στέλνεις λίγη και κατά δω;;;;;; Συγχαρητήρια
    Φιλάκια και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία καλησπέρα!!!! Φαντασία,εκτίμηση και αγάπη σου τα στέλνω με όλη την ψυχή,μαζί και με ενα ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια.!Καλή εβδομάδα.....

      Διαγραφή
  35. Εκπληκτική δουλειά.....φοβερό αποτέλεσμα......παραμυθένιος κουμπαράς!!!!! Πολλά πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι χαίρομαι που σου άρεσε και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά για τα γλυκά σου σχόλια.....

      Διαγραφή
  36. Χαζεύοντας τον (ειδικά στην πρώτη φωτογραφία) είχα την αίσθηση
    ότι από στιγμή σε στιγμή θα ανοίξει η πόρτα και θα ξεπεταχτεί
    κάποιο ξωτικό.
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πάρα πολύ για την επίσκεψή σου ,την ευχή σου και τα θετικά σου σχόλια.
    Σου εύχομαι μία ευχάριστη εβδομάδα.....Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι πραγματικά τέλειο!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eυχαριστώ πολύ Μαρία Καλή και ευχάριστη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  40. Τέλειος τέλειος τέλειος ο κουμπαράς μανιτάρι.Όσο για τους φόρους μη τους βάζεις ιδέες γιατί είναι ικανοί για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!!! δεν είναι μόνον ανίκανοι είναι και επικίνδυνοι... Ευχαριστώ πάρα πολύ....καλή σου εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  41. Είναι εκπληκτικός ο κουμπαράς μαγικό μανιτάρι!!
    Δεν εχω πολλά λόγια, είναι σουπερ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μανιτάρι ...μαγικό! Υπέροχος κουμπαράς, νομίζω εγια μενα δηλαδή ο καλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστώ πάρα πολύ να' σαι καλά!!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εισαι εκπληκτικη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φοβερος ο κουμπαρας!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οσο για το ρολογακι που λες βλεπω οτι τωρα δεν εχουν τους κωδικους για να κανουμε επικολληση απλα γραφουν:Υπάρχουν 2 δυνατότητες για να προσθέσετε ένα ρολόι στην ιστοσελίδα σας:

    Προεπιλογή ρολόι: Πατήστε στη δεξιά πλευρά για \ "Ενσωμάτωση στην ιστοσελίδα \", από το αναδυόμενο αντιγραφή / επικόλληση του κώδικα HTML
    Ρολόι με περισσότερες ρυθμίσεις: κάτω από το ρολόι-ρυθμίσεις αντιγραφής / επικόλληση του κώδικα HTML


    θα κοιταξω και αλλου για να σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκρουτζάκο ευχαριστω πολύ για όλα!!!θα προσπαθήσω αλλά από την πρώτη ματιά μου φάνηκε δυσκολο....Καλό σου Βράδυ!!!

      Διαγραφή
  45. Είναι εκπληκτικός! Υπέροχος. Τέλειο το μανιταρόσπιτό σου! Παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Βιβίκα Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια !!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αααα,εσύ δημιούργησες μανιταράκια-μα είναι υπέροχο!
    Τι λεπτομέρεια,είναι όλα μοναδικά φτιαγμένα,ένα μανιταρόσπιτο παραμυθιού!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έφη μου γλυκιά μου, πανέμορφα τα μανιτάρια σου!!Τέλεια δουλειά χρυσοχέρα μου!!Μπράβο σου!!Χαίρομαι που κι εσύ είσαι κατά ένα μέρος από την πατρίδα μου, τη Δράμα!!!Την έχουμε στην καρδιά μας, αν και ζούμε μακρυά της!! Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΟΧΟΣ!ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΟΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!ΕΡΓΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ!ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πανέμορφο!Όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!Χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή