Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΙ.......

..............................................Ο  Κ Α Ρ Υ Ο Θ Ρ Α Υ Σ Τ Η Σ...................

Το παραμύθι των Χριστουγέννων του ρομαντικού  συγγραφέα Ernst Theodore Hoffman

\






Το δώρο που έκανε στη μικρή Κλάρα ο νονός της, ο Ντροσελμάγιερ, την παραμονή των Χριστουγέννων σε μια μικρή  Γερμανική πόλη ,ήταν ένας κινούμενος στρατιώτης, που λειτουργεί ως καρυοθραύστης. Όταν η γιορτή τελειώνει και οι καλεσμένοι φεύγουν, η Κλάρα μπαίνει στο ήσυχο σαλόνι για να κοιμίσει τον καρυοθραύστη. Καθώς το ρολόι χτυπά μεσάνυχτα, το κορίτσι αποκοιμάται και μεταφέρεται σε έναν παραμυθένιο κόσμο. Το Δένδρο των Χριστουγέννων μεγαλώνει μαγικά, όλα τα παιχνίδια, ανάμεσά τους και ο καρυοθραύστης, ζωντανεύουν και ρίχνονται στη μάχη με μεγάλα ποντίκια που εισβάλλουν στο δωμάτιο. Τελικά ο καρυοθραύστης κερδίζει τη μάχη και μεταμορφώνεται σε έναν όμορφο πρίγκηπα!!!!!.





Σε ένα κουτί χάρτινο, μεγάλης συσκευασίας ούζου που χρωματίσθηκε κατακόκκινο  ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα,τον καρυοθραύστη. Το στόλισα με κορδέλες από οργαντίνα, λίγη τρέσα και  ένα φιογκάκι .

------------  

Ο κουμπαράς των Χριστουγέννων

με κόκκινα και πράσινα  χρώματα



Χάρτινο κουτί από πουράκια ,κατακόκκινο ντεκουπαρισμένο με χαρτοπετσέτα  και στολισμένο με τρέσα πράσινη ,φιογκάκι και πολύχρωμα κουδουνάκια...




Κουμπαράς  με  'Ιλεξ το γνωστό μας Ου!!!




Χάρτινο κουτί   με ντεκουπαζ χαρομάντηλου ,τρέσα και  με διπλή χρήση .....
-------------------

ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟΣ  πλουμιστός και με μπακαράδες....








Το τρίο ,αχώριστη παρέα,φιγουράρει και περιμένει να ταξιδέψει μαζί με τους άλλους κουμπαράδες ..


Ρένα τα τελευταία!!!!! αγωνιούν για νέες πόζες σε άλλο blog.....   αυτά μου βγήκαν λίγο ζωηρά, τι να κάνω!!!...

Εύχομαι  η διάθεση των κουμπαράδων να ξεπεράσει  κάθε προσδοκία!!!!!!


ANΕΛΠΙΣΤΑ  ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ  από την Σοφία *ΓΕΛΑΣΤΗ ΚΛΩΣΤΗ*


...........Κρατώ στα χέρια μου έναν φάκελο και από μέσα βγάζω   ένα κατακκόκινο καρώ  σακίδιο που περιέχει καλοραμμένα πάνινα στολίδια , δουλεμένα με αγάπη και μεράκι!!!!  Τα χριστουγεννιάτικα μοτίβα των υφασμάτων, με τους τέλειους συνδυασμούς χρωμάτων και  στολιδιών, δημιούργησαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα...
Το πανέμορφο σκυλάκι ,η ολοκκόκινη καρώ καρδούλα, το πουά,  πράσινο δαντελωτό δενδράκι , η κομψή ρομαντική μπότα  από την μία και η  κάρτα με λόγια αγάπης  και ευχές για την Αλκηστη  από την άλλη  ,σκόρπισαν  πολύ  χαρά και συγκίνηση σε  όλη την  οικογένεια!!!  Σου στέλνω την αγάπη μου ,μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ  για το αναπάντεχο δώρο....
..................................................................................................................................................................


33 σχόλια:

  1. Έφη μου πραγματικά οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι!!!Τα χρώματα τα σχέδια δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!!Μπράβο!!!Αλλά και τα δωράκια σου πολύ όμορφα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό τους πιο όμορφους που έχουν κυκλοφορήσει στη blogoγειτονιά μας.
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαα εσύ απο αναπάντεχο δώρο θα πας Εφούλα μου γλυκειά! Κι όλο να ρωτήσω η περίεργη τη φιλενάδα μου να μου πει την αντίδρασή σου κι όλο μπλέκαμε σε πολυλόγιο και ξεχνούσα.Οτι είχα αγωνία είχα,αλλά χρώστα χάρη που δεν ήθελα να χαλάσω την έκπληξη κι έτσι δε σου είπα τίποτα παραπάνω στο τηλέφωνο με την ειδοποίηση...
    Ελπίζω το χέρι να αναρρώνει όσο το δικό σου έπλεκε παραμύθια! Και αυτοί οι κουμπαράδες λουσάτοι παρά την απλότητά τους μπρος στους άλλους-υπερπαραγωγή.
    Νάσαι καλά και πάντα να δίνεις και να παίρνεις!Φιλιά πολλά και στις τρείς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου τι να σχολιάσω....συνδύασες τόσο τέλεια υλικά και χρώματα!...χρησιμοποίησες όμορφα σχέδια!....θαυμάζω πόσο καλοδουλεμένα είναι όλα αυτά που έφτιαξες!...είμαι τυχερή!..τους κουμπαράδες θα τους δω κι`από κοντά!....Νάναι καλά η Σοφία...πανέμορφα τα δώρα της!...να τα χαρείς!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι και αυτοί οι κουμπαράδες σου Έφη μου!!! Φτιαγμένοι με πολλή αγάπη και φροντίδα! Χαίρομαι που αναφέρεις σωστά το houx, συνήθως στην Ελλάδα το λένε γκί!!! Οι μπακαράδες όμως τί είναι?? μήπως αυτά τα χρυσά 'καρφιά' που φαίνονται?
    Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε επίσκεψη στο blog σου και μια έκπληξη, εδώ πολλές εκπλήξεις, τι όμορφοι κουμπαράδες, έχεις φτιάξει αριστουργήματα, ποιόν να πρωτοθαυμάσεις όλοι είναι πανέμορφοι ο ένας καλύτερος απο τον άλλο, φτιαγμένοι με μεράκι, γούστο, φαντασία, καλοδουλεμένοι μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, μπράβο Έφη, ο καρυοθραύστης πανέμορφος το ταλέντο σου στη ζωγραφική είναι ολοφάνερο και οχι μόνο στη ζωγραφική... δεν χορταίνω να βλέπω όλα σου τα έργα.
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία!! να περάσεις όμορφα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια τα ωραία δωράκια!

    Για τους κουμπαράδες τι να πω...απίστευτοι είναι, καταπληκτικοί!
    Θα έπρεπε πιστεύω να συνοδεύονται όλοι κι από την ιστορία τους, έτσι ακριβώς όπως την γράφεις για τον κάθε ένα!

    Καλό ξημέρωμα Εφούλα μου και πολλά φιλάκια σε σένα και την Άλκηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΛΕΩ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ , ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!
    ΚΑΙ ΝΑΣΟΥ Η ΕΦΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΟ ΤΗΣ!!!!!
    ΑΝΤΕ , ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ, ΣΕ ΧΡΕΙΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mα μέχρι τελευταία στιγμή θα φτιάχνεις κουμπαράδες.........και ομολογώ πως οι Χριστουγεννιάτικοι είναι εξαιρετικοί!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί νά πώ Εφη μου!!Τά είπαν οι φίλες!!Ο ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗς σου υπέροχος!!Οι κουμπαράδες σου,μπιπμελό,όμορφα καί μέ πολύ γούστο φτιαγμένοι!!!Τέλεια όλα φίλη μου!!!Είσαι πολύ χρυσοχέρα!!Εύγε σου!!!Πολλά φιλάκια στήν Αλκηστη,στήν Μελίτα καί σέ εσένα φυσικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι που ακόμα και στην τελική ευθεία υπάρχει τέτοια όμορφη προσφορά!
    Μπράβο, Έφη!!! ...και όπως μαθαίνω... πολύ πιθανόν να γνωριστούμε από κοντά. Ομολογώ ότι θα ήθελα να γνωρίσω το άτομο που μας συγκινεί με τις δημιουργίες της και μοιράζεται μαζί μας τις εμπειρίες της.
    Συμμερίζομαι τη συγκίνηση σου για τα υπέροχα δωράκια!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφη μου όλα σου τα έργα είναι υπέροχα,όποια και να δω βλέπω το μεράκι σου,την καλή σου διάθεση και φυσικά τα χρυσά σου χέρια που κάνουν τέτοια αριστουργήματα,10000000000000000000000000000μπράβο,σου αξίζουν.Νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έφη μου και αυτοί οι κουμπαράδες σου είναι μοναδικά έργα τέχνης και φαντασίας. Αξίζεις πολλά συγχαρητήρια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφοι κι' αυτοί οι κουμπαράδες! Πόσους τους φτάσαμε, παιδιά;;;;;;
    Τέτοια προσφορά, αδύνατον να τη φανταστούμε!!!
    Και τα δώρα σου τέλεια Έφη μου.... Να τα χαρείς!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι να πω που δεν έχουν πει! Απλά, για ακόμη μια φορά, υποκλίνομαι στο γούστο, τη φινέτσα !! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγραψες πάλι φιλενάδα!!!!!Ο καρυοθραύστης σου όλα τα λεφτά!!!!Αλλά και οι ντεκουπαριστοί πανέμορφοι και με άψογη δουλειά!!!Οπως αντιλαμβάνεσαι οι δημιουργίες σου αρέσουν πολύ και εντυπωσιάζουν για το γούστο,την καλαισθησία , την προσεγμένη δουλειά και την εστίασή σου στην παραμικρή λεπτομέρεια!!!Νάσαι καλά Εφη μου και να μας χαρίζεις τόσο όμορφες δημιουργίες!!
    Με υγεία να χαρείς τα αναπάντεχακαι πολύ όμορφα δωράκια σου!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστουγεννιάτικοι, χρωματιστοί, καλόγουστοι.
    Πολύ πολύ ωραίοι και αυτοί.
    Καλή τύχη να έχουν, εύχομαι να αξιοποιηθούν
    με τον καλύτερο τρόπο.
    Πολλά φιλάκια στην ΄Αλκηστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το κόκκινο και το πράσινο είναι τα κατεξοχήν χρώματα των Χριστουγέννων!Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποια δημιουργία γιατί είναι όλες μία και μία και υπέροχες!Πριν ανοίξει η ανάρτηση ήμουν σίγουρη ότι θα δω κάτι άψογο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υποκλίνομαι Εφη!!!!
    Δεν ξεχωρίζω κανένα,έχουν όλα τη χάρη τους.Κόκκινο+πράσινο,μαγικός συνδιασμός!!!
    Εύγε στο γούστο σου-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι υπέροχοι ΟΛΟΙ οι κουμπαράδες κυριολεκτικά ! Ο καρυοθραύστης όμως είναι ένα όνειρο ! Τα σέβη μου και το εννοώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι καλύτερος και να μας χαρίσει πολλά πριν εκπνεύσει το 2012. Να μας χαρίσει όμορφες στιγμές, υγεία σε όλους μας και ψυχική ηρεμία.Ας ξεκινησουμε λοιπόν, ένα αισιόδοξο ταξίδι γεμάτο από θετικές σκέψεις στην βάρκα του Δεκέμβρη και εύχομαι ο προορισμός να είναι μοναδικός ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟΙ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ...ΚΑΛΟ Σ/Κ ...ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφοι, χαρούμενοι και ζωηροί οι Χριστουγεννιάτικοι κουμπαράδες σου !!
    Και ο ζωγραφιστός Καρυοθραύστης σου είναι φανταστικός !!
    Η Θεσσαλονίκη θα γεμίσει χειροποίητους κουμπαράδες ,
    η κουμπαρογιορτή αρχίζει, άντε, καλή τους επιτυχία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άργησα να περάσω αλλά μην νομίζεις ότι σε ξεχνώ.
    Όμορφοι και φινετσάτοι οι κουμπαράδες σου.
    Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση.
    Καλορίζικα τα όμορφα δωράκια που πήρες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφοι κουμπαράδες!!Κι από κοντά ομορφότεροι!!!Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα κι από κοντά γλυκούλα μου!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έφη μου Καλησπέρα. Οι κουμπαράδες σου είναι πανέμορφοι. Τα είπαμε άλλωστε και από κοντά. Γεια στα χέρια σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κάθε φορά με εκπλήσεις με την εφευρετικότητά σου! Τα μάτια μου απολαμβάνουν την προσφορά σου και τον χρόνο που αφιερώνεις για αυτόν τον καλό σκοπό. Σε χαίρομαι πραγματικά! Εξαιρετικοί οι κουμπαράδες για άλλη μια φορά φίλη μου!

    Καλό σου μήνα εύχομαι, και το καλό να σου γυρίσει πίσω στο πολλαπλάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ενα εχω να πω...Αφησες το στιγμα σου στην εκθεση!!!Απο κοντα ειναι πιο ομορφοι!Ολα ηταν υπεροχα!!!!Τα λατρεψαμε ολες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πραγματικά καταπληκτικοί οι κουμπαράδες σου... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπημένη μου μπλοκογειτονιά !!ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα τα υπέροχα λόγια αγάπης, ενθουσιασμού και εκτίμησης!!! με κάνετε να αισθάνομαι πολύ, πολύ χαρούμενη,αλλά και λίγο αμήχανη , ποτέ μου δεν περίμενα να εισπράξω τόση συμπάθεια !!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι ....Σας στέλνω την αγάπη μου με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλεναδίτσα μου όλο θα σου γράψω.........και το τρέξιμό μου με φρενάρει. Πάλι θαύμασα, πάλι πήρα μαθήματα, πάλι χάρηκα για τη φιλενάδα που έχω αποκτήσει. Οι δημιουργίες σου, η ψυχούλα σου, η ανιδιοτελής προσφορά γνώσεων σε όλες είναι αυτά που σε κάνουν αξιολαύτρευτη. Κι΄επειδή κάπου εδώ εσύ κοκκινίζεις και ντρέπεσαι σταματώ, αν και μπορώ να μιλάω ΩΡΕΣΣΣΣΣ ατέλειωτες για το ταλέντο ΕΦΗ!!!!!!!!Σ΄αγαπώ πολύ, σ εκτιμώ αφάνταστα, θαυμάζω την υπομονή με την οποία δημιουργείς τα πάντα πιο όμορφα κι΄από παραμύθι. Να είσαι γερή με την οικογένειά σου, σε περιμένω στην Αθήνα με ανυπομονησία και προς το παρόν σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου για όμορφες γιορτές στο παραμυθένιο σπίτι σου με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Φιλιάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή