Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ!!!!!......

 Αγαπημένες μου...
Εζησα 3 ημέρες γεμάτες  ενέργεια,  χαρά ,γέλια και  εποικοδομητική  κουβέντα..... μα  πολύ κουβέντα σας λέω...(σήμερα  είμαι αρκετά βραχνιασμένη)....Η κάθε κούτα που άνοιγα,  έκρυβε πάντα μία μικρή έκπληξη ....η φαντασία αχαλίνωτη και η κάθε δημιουργία φροντισμένη ,φορτωμένη με πολύ αγάπη, στολισμένη  και έτοιμη για να ...... εκτεθεί!!.Η ακούραστη ,η ταλαντούχα ,απίθανα οργανωτική γνωστή σε όλους πια ΡΕΝΑ  μαζί με  εξαιρετικά  πρόθυμες ,ευγενικές bloggers  τα είχαν ετοιμάσει  τόσο   άψογα  ....που δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου  να συνεχίσουμε  τον στολισμό της αίθουσας, την παραμονή της έκθεσης.Η μία συμπλήρωνε την άλλη και η δουλειά κυλούσε  σαν  ..... νεράκι δίχως  σοβαρές δυσκολίες και  απρόοπτα....Διασκέδαζα αρκετά, όταν τελειώναμε ένα τραπέζι ...και αμέσως  μετά έπεφτε μία άλλη ιδέα  και σαν την γάτα με τα γατάκια τα παίρναμε και τα μεταφέραμε κάπου αλλού..
Αυτό γινόταν  φυσικά για την καλύτερη προβολή των κουμπαράδων που τοποθετήθηκαν κατά ομάδες ανάλογα με την θεματολογία τους.... .
Την ημέρα των εγκαινίων, ο  βροχερός  και άσχημος καιρός δεν εμπόδισε τον κόσμο να επισκευθεί την έκθεση.Στα σταντ και  στα τραπέζια οι κουμπαράδες αραίωναν και οι ειδικές κόκκινες τσαντούλες ολοένα και πλήθαιναν .Ομως η  αίθουσα γέμισε και από αγκαλιές και φιλιά από  τις γνωστές  άγνωστες............
.Γνώρισα  την χρυσοχέρα και αγαπημένη φίλη Χρυσάνθηhttp://chrysanthisart.blogspot.gr/με σάρκα και οστά (γιατί μιλάμε με τις  ώρες ...μέσω Skype) την πολυτάλαντη και υπέροχη Ποδηλάτισσαhttp://podilatisa.blogspot.gr/ που ήρθε από τόσο μακρυά, για να'ναι μαζί μας και την κόρη της  Δήμητρα,  την γλυκύτατη  Χρυσούλα blogsdiaxirosxrysa.pot.gr  με τις όμορφες αγιογραφίες, με την ευγένεια και την καλοσύνη ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της.Την υπέροχη και ήρεμη Μάγδα http://ergoxeiromadrinas.blogspot.gr/ που δούλεψε πάρα πολύ για να στηθεί αυτή η έκθεση μαζί με  την ευγενική και καλοσυνάτη Γιούλα http://gioulazm.blogspot.gr/  την υπεύθυνη της τιμολόγησης των κουμπαράδων.Αγκάλιασα την εξαιρετική Μαρία http://morphoplasies.blogspot.gr/ την ψυχή της μικρής κυψέλης,που μαζί με την Ρένα παραλάμβαναν τους κουμπαράδες από  τα ΕΛΤΑ και από το ΚΤΕΛ Θεσ/νίκης (δουλειά κοπιαστική και χρονοβόρα).Τι να πω για την καταπληκτική  Γεωργία την γνωστή  σε όλους ΑΧΤΙΔΑ   γλυκιά, χαρούμενη και ιδιαίτερα φιλική με όλους.Μας προσκάλεσε στο σπίτι της  και με εντυπωσίασε η  φιλοξενία  και η αμεσότητά του ζευγαριού...Έφυγα πλημμυρισμένη  από  συναισθήματα αγάπης και  συγκίνησης κρατώντας στα χέρια μου δύο πίνακές της αναμνηστικά συνάντησης  και φιλίας.....
(αυτόν το καιρό  όλο αναπάντεχα δώρα είμαι και αν τα καλομετρήσω περνούν τα έξι,ο Α.Βασίλης με θυμήθηκε πρώτη πρώτη!! χα! χα! ).
Χάρηκα που γνώρισα την Φαίδρα που με  την πολύ φιλική της εικόνα μ' έκανε να αισθανθώ πολύ άνετα...Τα είπαμε για αρκετή ώρα με την Φωτεινή Βιτσικάνου  μία ευγενική και φιλική μορφή...
Πήρα λίγη δροσιά από δύο πανέμορφα κορίτσια  την Ευτυχία και την Χαριτίνη Ιωαννίδου  που ακούραστες και με χαμόγελο διακοσμούσαν  την αίθουσα ,τα σταντ και τα τραπέζια  ................
.Η  Φανήhttp://fanypap.blogspot.grδεν κατάφερε να με ξεγελάσει ,την γνώρισα αμέσως και ας  έγινε ξανθιά.... παραμένει πάντα  μία γλυκιά και χαμογελαστή μπλοκοφίλη.......  ΗΑνναΤακάλογλουhttp://giasminblogspotcom.blogspot.gr/ είναι μία αεικίνητη κοπέλα αποτελεσματική  και πρόθυμη για κάθε είδους βοήθεια ,. γνώρισα από κοντά και την Μπέττυ http://anthivolon-bl.blogspot.gr/ αλλά τι κρίμα που έλλειπε η υπόλοιπη συμμορία....Χάρηκα την  γνωριμία μου με την Γλυκερία Κάλφα ,την Εύα http://evakolia.blogspot.gr/ και με άλλα κορίτσια  που τα ονόματα τους τα μπερδεύω η ξεχνώ....(μεγάλη γυναίκα είμαι ...και δεν το λησμονώ με τίποτα.)

Για όλα αυτά που πέρασα αυτές τις 3 αξέχαστες ημέρες, πήρα πολύ χαρά και αγάπη ( πιστεύω να έδωσα κι εγώ κάτι)..φταίει αποκλειστικά η Ρένα  με τις απίθανες ιδέες της,  την εφηβική της ζωντάνια ,το κέφι της και  την αδιάκοπη ενέργειά  της......
Πρέπει να είμαστε ικανοποιημένες και χαρούμενες διότι με αυτή  την κίνηση μας δίνουμε  αγάπη και ελπίδα   στα παιδιά!!!!!!

Είμαι η μόνη που δεν  τράβηξα φωτογραφίες, η φωτ.μηχανή μου κατάλαβε τι θα τραβούσε και την τελευταία στιγμή εξαφανίστηκε.... θα λογαριαστώ μαζί της  όταν επιστρέψω..!!!..Καλό σας ξημέρωμα!!!!


42 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΖΗΣΑΜΕ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!!!!!!!
    ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ , ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ, ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ!!!!
    ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΜΗ ΒΑΡΑΣ, ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ !!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ολα ήταν άψογα!!Χάρηκα πάρα πολύ με το αποτέλεσμα της απίστευτης συνεργασίας...Ρένα πέρασα πολύ καλά και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ
      και όχι δεν σε βαρώ , σε ΠΡΟΚΑΛΩ.....και σου στέλνω πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  2. Έφη μου πόσο χάρηκα που σε γνώρισα!!
    Σε ευχαριστούμε για όλα τα όμορφα που έγραψες!!
    Νάσαι καλά, να σε χαίρεται η οικογένεια σου, είσαι πολύ καλός και πολυτάλαντος άνθρωπος!!
    Δεν θα ξεχάσω την όμορφη κουβέντα μας και εύχομαι να την ξανακάνουμε σύντομα!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου !!!Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί προέρχονται από ένα άτομο με πολύ θετική ενέργεια και φυσική ευγένεια....Σου στέλνω την αγάπη μου και φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Τα όσα γράφεις είναι μια υπέροχη περιγραφή των όσων ζήσαμε στην έκθεση και όχι μόνον... οι φωτογραφίες μπορώ να σου πω πως είναι περιττές!!!! Νοιώθω πολύ τυχερή που συνάντησα έναν τόσο υπέροχο άνθρωπο και συγχρόνως μια μεγάλη καλλιτέχνη (γιατί αν κάποιος δει τις δημιουργίες σου από κοντά σίγουρα αυτό θα διαπιστώσει) σαν και εσένα!!! Θέλω να πιστεύω πως η επόμενή μας συνάντηση δεν θα είναι πολύ μακρινή!!! Σε ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί καθώς και με την γλυκύτατη κόρη σου!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια και στις δυό σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι διαφορετικά τώρα που συνομιλώ μαζί σου! Εντυπωσιάστηκα με την ζωντάνια σου, με την δύναμή σου και την θετική ενέργεια που εκπέμπεις... Σ' ευχαριστώ για όλα ,είσαι εκπληκτική!!!!εύχομαι κι εγώ να συναντηθούμε ξανά και σύντομα.... Καλό σου βράδυ!!!Φιλάκι στη Δήμητρα και ένα χάδι αγάπης στην Ρέμη....

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα
    Αυτές τις μέρες επισκέπτομαι την γειτονιά και ζω μέσα από εσάς τη χαρά "της γιορτής των κουμπαράδων". Σε ευχαριστώ που κατέγραψες τα όσα ζήσατε όλες μαζί αυτές τις μέρες. Ζηλεύω λίγο...
    Φιλάκια και σε άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, όντως η χαρά ήταν η πρωταγωνίστρια του τριημέρου!! περάσαμε όμορφα αλλά και η ευχαρίστηση μεγάλη γιατί είχαμε πετύχει τον σκοπό μας για την οικονομική ενίσχυση του παιδικού χωριού......Καλό σου βράδυ αγαπητή μου φίλη...

      Διαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΦΗ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΟΥ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ !!!ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!!!ΧΑΡΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ!!!!!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλα ήταν όμορφα και χάρηκα που είχα τύχη να παραβρεθώ σ'αυτήν την κουμπαρογιορτή....ευχαριστώ για όλα..... σου στέλνω φιλάκια μικρή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Καλή μου Έφη, ζηλεύωωωω αλλά μαζί χαίρομαι πολύ που περάσατε τόσο όμορφα στην Θεσσαλονίκη και που είχες κι εσύ την ευκαιρία να γνωρίσεις όλες αυτές τις φίλες μας τις περισσότερες από τις οποίες είχα κι εγώ την χαρά να συναντήσω στην έκθεση με τα συρτάρια. Η περιγραφή σου τα λέει όλα, εξ'άλλου φωτογραφίες μας έδειξαν τα άλλα κορίτσια.
    Εύχομαι η έκθεση να έχει μεγάλη επιτυχία έως το τέλος.
    Πολλά φιλιά και ελπίζω κάποια άλλη φορά να έχω κι εγώ την τύχη να σε γνωρίσω από κοντά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου ήταν όμορφα όλα και στην ατμόσφαιρα της αίθουσας μόνον η χαρά και η συγκίνηση κυριαρχούσε.Τι να γίνει η απόσταση είναι μεγάλη και είναι κόπος η μετακίνηση ... Ησουν νοερά μαζί μας και αυτό είναι αρκετό ,χαρήκαμε και για σας τις μακρινές μας και αγαπημένες μπλοκογειτόνισσες.Φιλάκια πολλά από την πολύ κρύα Θεσ/νίκη

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφες εικόνες που μας μετέφερες ! Νομίζω ότι όλες όσες βρεθήκατε στην έκθεση των κουμπαράδων βουτηχτήκατε κυριολεκτικά στο χριστουγεννιάτικο κλίμα, που δεν δεν είμαι μόνο γιορτινό αλλά πάνω απ' όλα κλίμα αγάπης και γαλήνης !!! Μπράβο, είστε πολύ τυχερές που περάσατε τόσο όμορφες στιγμές ! Πάντα Τέτοια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα να είχαν τα γραφόμενα μου ενδιαφέρον, επειδη όλες είχαν φωτογραφικές και μετέδιδαν άμεσα τα τεκτενόμενα... Χαίρομαι όμως που σε κάτι βοήθησα.... Ηταν όλα άψογα!!!!!!!!!!!!!!αγαπησιάρικα και χαμογελαστά!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Τι να σε κάνω ρε φιλενάδα!!Ο Θεός μας έκτισε μακρυά!!!
    Υπέροχη η περιγραφή σου!!!Η δύναμη της γλώσσας είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε φωτογραφία!!!Καλή επιστροφή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η περιγραφή των όλων όσων συνέβησαν το τελευταίο τριήμερο είναι όνειρο! Σαν να ήμασταν εκεί! Θα ήθελα κι εγώ να ήμουν στην όμορφη παρέα σας! Να γνώριζα και άλλες υπέροχες φίλες απ'όλη την Ελλάδα!
    Δεν πειράζει, όμως. Θέλω και είμαι σίγουρη οτι θα υπάρξει και άλλη φορά!
    Πάντα τέτοια!! Πάντα επιτυχίες! Φιλάκια, και σε σένα και στη μικρούλα Αλκηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη Καλησπέρα!! Καλησπέρα!!!Ηταν μία αξέχαστη κουμπαρομάζωξη....φεύγω από θεσ/κη γεμάτη από ευγένεια καλωσύνη και χαμογελαστά μάτια.... ολες έχουμε ανάγκη από ενα ζεστό χαμόγελο ειλικρίνειας για να απαλύνουμε τις προσωπικές μας έννοιες... στεναχώριες..Και τηνΑλκηστη όχι μόνον θα την φιλήσω θα την πνίξω από αγκαλιές και κανακέματα ...8 μέρες μακρυά της είναι πάρα πολύ ,αλλά θέλω και τις αγκαλιές της μεγάλης μου που μένει μόνη της εδώ.. πολλά φιλάκια Πέπη μου( και πήγαινε σε παρακαλώ στα μηνύματα του δικού σου F.B. )γιατί δεν βρήκα το μέιλ σου.......

      Διαγραφή
  10. Έφη μου χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα κι από κοντά!!!Η περιγραφή σου τα λέει όλα!!!Φωτογραφίες πάρε από μας!!!Αν και δεν χρειάζονται, τόσο όμορφα που τα λες!!! Ελπίζω και στην επόμενη συνάντηση να είσαι παρούσα, και να μπορέσω να έρθω για περισσότερο χρόνο, δεν σας χόρτασα!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή χάρηκα κι εγώ πολύ. να 'μαστε καλά και το σύνθημα για κάτι άλλο θα δοθεί σχετικά σύντομα!!!Οπότε να ελπίζουμε σε νέες προσ(σ)κλήσεις χα χα χ α!!!φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Άλλες με λόγια και άλλες με φωτογραφίες καταφέρατε να μας μετεφέρετε λίγο στο γιορτινό κλίμα της έκθεσης-συνάντησης.
    Έτσι όπως είμαστε σκορπισμένες στα 4 σημεία της χώρας -και όχι μόνο- είναι λίγο δύσκολο να συναντηθούμε , αλλά ποτέ δεν ξέρεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωσώ τι κάνεις ;Χαίρομαι που το καταφέραμε αυτό,εξάλλου νοερά είμασταν όλες μαζί και πετύχαμε να δώσουμε χαρά αγάπη και ελπίδα σε παιδιά ....Φιλάκια πολλά και εύχομαι να συναντηθούμε σύντομα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ,ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΤΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΟΥΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειάσου αεικίνητο κορίτσι !! χάρηκα που σε γνώρισα και έφυγα από την έκθεση με πλούσια συναισθήματα... ελπίζω να τα λέμε διαδικτυακά σου στέλνω φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. δραστηρια γυναικα και εσυ βρηκες την παρεα σου μπραβο σε ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειάσου ! γειάσου ! Ολα ήταν υπέροχα και προορισμένα για αγάπη και ελπίδα!!!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι τόσο πολύ με τη δική σας χαρά Εφούλα μου!
    Εύχομαι πάντα τέτοιες χαρούμενες συναντήσεις να έχετε και να περνάτε τόσο ωραία!

    Την αγάπη μου σου στέλνω και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τέλειωσαν με το καλύτερο τρόπο... Γύρισα Κομοτηνή φορτωμένη με πλούσια συναισθήματα και πολύ χαρούμενη...Μαίρη μου σου στέλνω πολύ αγάπη και φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Γυρίσατε όλες με τις καλύτερες εντυπώσεις. Η έκθεση - Θρίαμβος, οι γνωριμίες, ο πυρετός της διοργάνωσης, σας έκαναν όλες να αισθανθείτε ΕΝΑ!!!
    Τι πιο όμορφο....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλία μου χάζεψα ένα- ένα τα δημιουργήματα σου και τα θαύμασα!!είναι καλοδουλεμένα όπως τα είχα φανταστεί!! και ξεχωριστά!!!είσαι ικανότατη και έχεις ταλέντο!!!να το προσέξεις αυτό χα !χα !χα!Πολλά φιλάκια με πολλή αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΦΗ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΕ ΧΑΑΡΑ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εφη καλησπερα!
    Τα ματια ειναι ο καθρεφτης της ψυχης, η αναρτηση σου ειναι γεματη ομορφες εικονες και και δυνατα συναισθηματα!!
    Μεσα απο την καρδια θα σου πω,πως ειμαι πολυ τυχερη που σε γνωρισα και απο κοντα
    Καλο βραδυ πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. H περιγραφή σου υπέροχη ! Κρίμα που δεν κατάφερα να είμαι εκεί ...Χάρηκα που γνώρισα όμορφους ανθρώπους και μέσα σε όλους αυτούς και σένα ! 'Oμως δεν έχω mail να σου στείλω τις φωτογραφίες .Γράψε μου πως να τις στείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εφη μου χαρηκα που σε γνωρισα και θαυμασα απο κοντα τα πανεμορφα εργα σου!Οπως σου εγραψα εκλεψες την παρασταση με αυτα...Ειλικρινα θαυμασα την υπομονη σου και χαρηκα που συναντηθηκαμε....Θα τα λεμε!Φιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι Έφη μου, πολύ όμορφα τα περιγράφεις όλα....κι`εγώ χάρηκα τόόόσο πολύ που σε γνώρισα!!!...και είμαι τόσο τυχερή που έχω μια δημιουργία σου!... τώρα θάχω και την εικόνα σου στο μυαλό μου όταν επικοινωνούμε...Έφη είμαι σίγουρη ότι θα ξαναβρεθούμε!...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο κορίτσια, μακάρι να ήμαστε και εμείς εκεί!Και του χρόνου με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη μου ζηλεύωωωωωωωω. Εχασα την μεγάλη ευκαιρία να γνωρίσω τόσα πολλά κορίτσια απο κοντά αλλά και να απολαύσω και θαυμάσω τα έργα των ταλαντούχων φιλενάδων μας. Ελπίζω να γίνει ΄πάλι κάτι αντίστοιχο΄ωστε να μου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσω και σένα απο κοντά αλλά και τόσες άλλες που δεν κατάφερα να γνωρίσω ακόμα.
    Πολλά φιλιά με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ✿✿°•.
    Fico muito feliz que o evento foi um sucesso.
    Parabéns a todas vocês!!!

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.✿°°•.¸.¸•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εφάκι, χαθήκαμε...
    ΄Ηρθα και ξανήρθα,
    έζησα αυτή τη μαγική ατμόσφαιρα μέσω της περιγραφής σου..
    Και του χρόνου λοιπόν,πολλά πολλά φιλάκια στην ΄Αλκηστη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο Εφη μου και σε σένα που πρόσφερες την βοήθεια σου αλλα και τι ωραία που περάσατε με τα άλλα κορίτσια! Αυτα ειναι μεγάλες χαρές πράγματι!
    Αντε και του χρόνου να είμαστε όλες καλά να βοηθήσουμε πάλι κάποιους που μας χρειάζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τυχερούλες όσες βρεθήκατε από κοντά και απολαύσατε αυτή την όμορφη εμπειρία!!! Πάντα να περνάς όμορφα σου εύχομαι!!! Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητή ΄Εφη. Θα πω και γω πόσο χάρηκα που σε γνώρισα γιατί πραγματικά είσαι μια ευγενική ψυχή. Η ανάρτησή σου δείχνει αυτό ακριβώς. Έχεις να πεις για όλες μια γλυκιά κουβέντα.Εύχομαι να μας δοθούν και άλλες ευκαιρίες να βρεθούμε από κοντά. Όταν έρχεσαι Θεσσαλονίκη να θυμάσαι ότι έχεις φίλες που θέλουν να βρεθούν μαζί σου. Να είσαι καλά και θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή