Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Εύχομαι σε όλη την γειτονιά......

                 Κ Α Λ Η    Χ Ρ Ο Ν Ι Α
                                   με
     ΥΓΕΙΑ     ΕΥΤΥΧΙΑ   και  ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!

Βρισκόμαστε  μερικές ώρες πριν από τον  ερχομό της νέας χρονιάς... και όλοι μας ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο, πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι  για να μπορούμε να αντέχουμε στα δύσκολα!!! που φέτος τα δύσκολα  είναι περισσότερα από  κάθε άλλη χρονιά....Η ανικανότητα  των πολιτικών,ο κακός έως κάκιστος συνδικαλισμός ,η απληστία του πλουτισμού,ο υπερκαταναλωτισμός των περισσοτέρων μας , η ατιμωρησία και η κακή  χρήση των δικαιωμάτων της Δημοκρατίας από τη μία και η   ασύδοτη ΚΛΟΠΗ     πολλών.. μας στερούν  το δικαίωμα μιας αξιοπρεπούς ζωής ,τα όνειρα στους νέους,και το δικαίωμα εργασίας σε όλους.....Παρ' όλα αυτά αυτά εμείς πρέπει  να   α ι σ ι ο δ ο ξ ο ύ μ ε  !!!!  να το  παλεύουμε και ίσως  βγούμε  νικητές....!!!!.

                                            

.Για μένα η εργασία ήταν πάντοτε ένα τρόπος να ξεφεύγω από την πραγματικότητα!! και να ΖΩ την όποια δημιουργία,είμαι από την φύση μου ένα υπέρ απαισιόδοξο και δειλό  άτομο που μεταλλάσσομαι ,  όταν δημιουργώ κάτι απλό η κάτι πιο σύνθετο !!!!  έχω πολύ χαρά και πολλές φορές αισθάνομαι σαν παιδί που παίζει, δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ...   εγώ πάντως αισθάνομαι  όμορφα.!!!!        Λοιπόν , σε μία από  τις πάμπολλες επισκέψεις μου στο σπίτι της μικρής μου κόρης, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα θα δώσω ένα χριστουγεννιάτικο χρώμα στην λευκή τραπεζαρία της....αφού  το  ολοκλήρωσα στο μυαλό μου......αμ'έπος  αμ'έργον  ....... σε 2 ώρες ήταν  έτοιμες 8 τραβέρσες για τις 8 λευκές καρέκλες , εξ άλλου η  τέχνη της ραπτικής μεγάλωνε μαζί με μένα ... η καλύτερα εγώ μεγάλωνα  μαζί της από την εποχή που πρωτοάνοιξα τα μάτια μου!!








             

















ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ......(για κάποια που ίσως ενδιαφέρεται...)

            Δύο μακρόστενα υφάσματα ίδιου μήκους και διαφορετικού πλάτους ενώνονται στις δύο μακριές πλευρές με γαζί....                                                   
 για να παρουσιάσουν αυτήν την εικόνα μετά  το γάζωμα..(.δεξιά και αριστερά φάσα κόκκινη...)


 στη συνέχεια διπλώνεται με τέτοιο τρόπο ώστε η καρώ πλευρά να επανωτίζει  με την καρώ πλευρά... και η κόκκινη πλευρά να επανωτίζει με την  κόκκινη... στην συνέχεια γαζώνεται από άκρη σε άκρη....για να σχηματίσει  την  μυτερή  άκρη....

Αυτή θα είναι η εικόνα που θα έχει όταν θα γυριστεί από την καλή ....

Λεπρομέρειες.....
Διπλώνεται........ και σιδερώνεται....

Στερεώνεται με κρυφές βελονιές.....

 Αυτή είναι η άλλη πλευρά της τραβέρσας  που διπλώνεται και γαζώνεται....  έτσι  απλά...

 Σχεδόν τελειωμένες περιμένουν την τελευταία   πινελιά.. Μμ βελονιά......
 Με τον  φιόγκο   δίνεται ένας πιο παιχνιδιάρικος τόνος για να ταιριάζει με την  ζουζούνα μας  που όλη μέρα κυκλοφορεί αδιαμαρτύρητα με τον   αγιοβασιλιάτικο  σκούφο της....

                                                 ______*********______

ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΤ ....

 Επειδή όμως υπάρχει και άλλη  κόρη και μάλιστα στα ξένα!!!!! στην μακρινή Θεσ/νίκη    σκέφτηκα πώς θα ήταν σωστό και δίκαιο να έχει και αυτή τις δικές τραβέρσες.... με λίγο διαφορετικό συνδυασμό υφάσματος.

                                                      ======********======

Κι ενώ ετοιμαζόμουν να κάνω την ανάρτηση ...... η θέα που αντίκρυσα από το παράθυρο της κουζίνας μου έκανε κλικ και μια που η φωτ.μηχανή έγινε το απαραίτητο αξεσουάρ  εδώ και 9 μήνες,  όλα ήταν πολύ απλά....

μετά από πολύωρη βροχή η οροσειρά της Ροδόπης πήρε φωτιά από το χαμηλό βαρομετρικό και τους ΝΔ ανέμους...Η κορυφή που μόλις διακρίνεται  είναι η μία από τις  δύο κορυφές του όρους   Παπίκιο  και έχει υψόμετρο 1483 μ και
 είναι χιονισμένη τις περισσότερες μέρες κατά την διάρκεια του χειμώνα.....(δανεική από τον Ορειβατικό όμιλο)

                                               

Περιμένοντας τον  Αη Βασίλη......(. ελπίζει πιθανώς σε κάποιο κρεατωμένο  κόκκαλο!!

Το καλύτερό της.)...εύχεται σε όλα τα σκυλάκια  να είναι καλά και χαρούμενα και για τα αδέσποτα να  έχουν καλύτερη τύχη  ,άφθονο φαγητό  και   μία γωνιά γεμάτη αγάπη και στοργή......






36 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Έφη μου!!!
    Να είσαι πάντα αισιόδοξη και δημιουργική, να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία και πολλές πολλές χαρές!

    Τα χεράκια σου στόλισαν πολύ ωραία τις καρέκλες, μπράβο!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαιρη νόμιζα οτι ημουν το μοναδικό αερικο της νύχτας αλλά !!!Ευχαριστώ για τις Ευχές σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά,Εφάκι!!!
    Πανέμορφες έγιναν οι τραβέρσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Εφούλα! Να είσαι πάντα καλά να απολαμβάνεις στιγμές με την οικογένεια σου και να στολίζεις πάντα όμορφα τα σπιτάκια σας!!! Αλήθεια τα υφάσματα από που τα πήρες;;;;χεχε!!!!!
    ΕΛπίζω το 2013 να βρούμε ώρα για ένα καφέ γιατί αλλιώς θα είμαστε αδικαιολόγητες!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά με υγειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πόλλά Εφη μου, εύχομαι για την Καινούργια Χρονιά, υγεία, αγάπη και ευτυχία στο σπιτικό σου. Οι τραβέρσες σου πολύ όμορφες και πρωτότυπες.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Έφη , Χρόνια Πολλά με υγεία , αγάπη και χαρά και πάντα δημιουργική .Οι τραβέρσες υπέροχες ! Οι κόρες θα τρελλαθούν ! Ε , δεν είναι και τόσο μακρινή η Θεσσαλονίκη !Καλή Χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά!
    Καλή και δημιουργική χρονιά, με αστείρευτη έμπνευση υψηλής αισθητικής!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To ράνερ υπέροχο, αριστούργημα!!!Μου άρεσε η φωτογραφία με η Ροδόπη!Ασυνήθιστη για εμάς εδώ στην Κρήτη!Με το καλό ο νέος χρόνος!Και πάλι χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχισμένες στιγμες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα πόσο υπέροχο τραπέζι! Τέλειο! Καλή χρονιά, Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έφη μου σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά και πολλές όμορφες δημιουργίες όπως πάντα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφη μου, Χρόνια Πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου ! Ο καινούριος χρόνος να φέρει τα καλύτερα ! Υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία να γεμίσουν το σπιτικό σου! Και μαζί με τις πανέμορφες δημιουργίες σου να το στολίσουν!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Έφη.Καλή χρονιά να έχεις,με υγεία.
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Η έμπνευση της δημιουργίας να σε συνοδεύσει και αυτόν τον χρόνο για να έχουμε και εμείς να απολαμβάνουμε τα όμορφα έργα σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακόμη και αυτές τις μέρες τα ...ανήσυχα πνεύματα δουλεύουν!!!!!Σου ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γεμάτη από ό,τι αγαπάς και επιθυμείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έφη μου Καλή Χρονιά και από εδώ, υγεία και χαρές στην οικογένεια σου και το 2013 να γεμίσει από τις μοναδικές δημιουργίες σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόνο ευτυχισμένες στιγμές να έχει για σένα και την οικογένειά σου η Νέα Χρονιά!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας από εμάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσοχέρα Δημιουργική Παλέτα σου στέλνω πολλές ευχές για 365 μέρες
    γεμάτες ευτυχισμένες στιγμές, ελπίδες και όνειρα, με Yγεία, Αγάπη,
    μεγάλη Δημιουργικότητα , Χαρά κι Αισιοδοξία !!!!!
    Καλή Χρονιά από Σάμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχες πολλές για την καινούρια χρονιά!
    Αγάπη- Υγεία - Δημιουργικότητα- Αισιοδοξια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έφη μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η νέα χρονιά να σου φέρει υγεία αγάπη και ευτυχία!!!Χρόνια πολλά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Εφη μου όπως πάντα!Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους.Φιλιά σέ εσένα φίλη μου στήν Αλκηστη καί στήν όμορφη Μελίτα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά Εφη μου!
    Υγεία, χαμόγελο, ευτυχία εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη ανάρτηση, όπως πάντα γλυκούλα Έφη μου!!!Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες, φυσικά και μ'ενδιαφέρουν!!Πανέμορφες δημιουργίες!!Θα προσπαθήσω να το κάνω κι εγώ!!! Το βουνό σας πανέμορφο!(Αγαπώ πολύ τα βουνά, μου θυμίζουν το χωριό μου). Καλή χρονιά να έχεις!!!Υγεία, χαρά , ευτυχία κι εσύ και η οικογένειά σου!!Φιλάκια πολλά, και ιδιαιτέρως στους δύο Αγιοβασίληδές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έφη μου,σου εύχομαι από καρδιάς ο Νέος Χρόνος να φέρει στο σπιτικό σου υγεία, χαρές και γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα χρυσά σου τα χεράκια έκαναν πάλι το θαύμα τους, υπέροχη δημιουργία γιορτινή, φαντάζομαι την ζουζουνίτσα Άλκηστη να τριγυρνά με τον κόκκινο σκούφο όπως λες και την Μελίτα, τι πιο όμορφη εικόνα απο αυτή!! εκείνο που δεν συγχωρώ σε σένα είναι που γράφεις ότι είσαι υπερ απαισιόδοξο άτομο, αλλά χαίρομαι στη συνέχεια που γράφεις πως χαίρεσαι σαν μικρό παιδί όταν δημιουργείς, εγώ κρατώ μόνο το δεύτερο και χαίρομαι μαζί σου!!
    Καλή χρονιά με πολλές δημιουργίες!!! Για μένα είσαι σπάνιος άνθρωπος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Χρονιά Έφη μου!!!!Υγεία καιευτυχία σε εσενα και στην οικογένειά σου!!Τι να πω για τις υπεροχες τραβέρσες σου-γεια στα χερακια σου!!! με το καλο
    να τις χαρουν!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αυτο το σκυλακι σου το λατρευω ειναι φοβερο να εισαι καλα και παντα τοσο δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά Έφη μου!!!Πάντα μας εντυπωσιάζεις!!!Να'σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή και Όμορφη Χρονιά να έχετε αγαπητή Έφη.
    Τόσο εσείς όσο και τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

    Η θέα από το παράθυρο μοναδική!

    Για τα έργα των χεριών σας, δεν έχω λόγια, αφού προσωπικά με τη ραπτική δεν έχω ιδιαίτερη σχέση, άρα τα θεωρώ εξ' αρχής εξαιρετικά και ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. έκανες πάλι τα θαύματά σου,πριν αλλάξει ο χρόνος!!!
    Δηλ,τώρα στο 2012 τι θα μας δείξεις???-)))
    είσαι καταπληκτική μερακλού και χρυσοχέρα,η κόρη σου θα σε λατρεέυι-))
    καλή χρονια με πολύ αγάπη-)
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...Εφη μου...καταπλικτικη ιδέα οι τραβερσες θα σου την κλεψω..χι..χι.. καιθα την εφαρμώσω την επόμενη χρονια..τέλειες εγιναν.. μπραβο σου...ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟς που ήρθε να σου φερει όλα τα καλα πλουσιοπαροχα..και να έχεις υγεια εσύ και η οικογενεια σου..με αγάπη και ελπίδα ..να μην υπάρχουνε άνθρωποι που να υποφέρουνε με οποιανδήποτε τροπο..
    σε ολο τον κόσμο...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ καταπληκτική κατασκευή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά με υγεία και πολλές όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τόσο εύκολο και τέλειο!!!!Σε ευχαριστούμε!!!

    Καλή χρονιά με υγεία για όλη την υπέροχη οικογένειά σου!!!

    Την θέα σου την ζήλεψα πολύ....

    *Η συμμετοχή σου στο giveaway μου είναι δεδομένη,μην σε απασχολεί η φόρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφη μου , καλή χρονιά!!!!!!
    Άργησα λίγο αλλά ήρθα και θαυμάζω πάλι τα έργα σου!!!!!!
    Μα δεν σταματάς καθόλου βρε παιδί μου!!!!!!!Είσαι αξιοθαύμαστη και ο θεός να σου δίνει υγεία να δημιουργείς!!!!!Η Μελίτα ύφος ε; Χα χα χα!!!!!!!!Να μου την φιλήσεις !!!!!
    Πολλά φιλάκια καλή μου φίλη και σε σένα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πολύ ωραία δουλειά! μπράβο! κ καταπληκτική η τραπεζαρία σου! τρελαινομαι για το κόκκινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή