Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Κέντα γιαγιά μου ..... Κέντα!!!!

       Το Αλκηστάκι μας μεγαλώνει  σε λίγο κλείνει τα δύο της χρόνια . Εγώ της "χρωστούσα" κάτι σεντονάκια και παπλωματοθήκες    που έπρεπε να είχα ετοιμάσει από πολύ καιρό πριν.Επιτέλους κατάφερα να  ασχοληθώ με αυτά και  σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα  έραψα,κέντησα και φρόντισα   3 σετ  κατάλληλα για την τωρινή της ηλικία.Σαν γνωστή,λοιπόν παινεσιάρα σας τα παρουσιάζω και μοιράζομαι μαζί σας την χαρά (γενικά) της δημιουργίας!!!



 Το σετάκι  περιέχει  το κατωσέντονο  σε ροζ απαλό, την παπλωματοθήκη δίχρωμη λευκή και ροζ.Η κεντημένη φάσα  είναι πάρα  πολύ λεπτή εταμίν (η ελβετική Nelo)Το σχέδιο έχει  αρκετές αποχρώσεις του ιδίου χρώματος και έτσι αποδίδεται   πιο σωστά η κάθε φιγούρα. Το βρήκα σε περιοδικό κεντημάτων και φύλαγα πολλά χρόνια για την κατάλληλη στιγμή!!Ηταν όμως κεντημένο σε μάλλινο ύφασμα και σε εταμίν που ξεφτίζει και φαινόταν αρκετά χοντροκομμένο..... με τις κατάλληλες αλλαγές το αποτέλεσμα είναι υπέροχο ,οι φωτογραφίες το αδικούν!!!Η κεντημένη φάσα  έχει μικρές καρδούλες και πουά  σε χρώματα από το κυρίως μοτίβο και τις πρόσθεσα, έτσι στα γρήγορα, για να τελειώσω το σετ!!!
Το κίτρινο σετάκι  είναι απλό χρειάστηκαν μερικά μέτρα δαντέλα κιπούρ  διάθεση και σε 3 ώρες ήταν έτοιμο.Της έφτιαξα και το μαξιλάρι ,έτσι για να αυξήσω τον όγκο της δουλειάς μου και ίσως  "πληρωθώ" με καλύτερη τιμή!!!!
Το μεγάλο  πανωσέντονο έγινε από δύο αχρησιμοποίητα μικρά   σεντόνια και μερικά μέτρα   δαντέλας για να καλύψω τις αταίριαστες ραφές  στην συνοχή του συνόλου!!Με παίδεψε στις λεπτομέρειες  και χρειάστηκα  να επιστρατεύσω αρκετή υπομονή και επιμονή... Αναβαθμίστηκε εξαιτίας του όμορφου μοτίβου και του ριγέ που λατρεύω!!!
     
Στο διάστημα που τα δούλευα ,είχα και τα τυχερά μου , δωράκια που με τρελαίνουν όταν είναι αναπάντεχα.!!!

πέντε αυγά στρουθοκαμήλου !!!!!!!!!κάθε που  
περνώ δίπλα από το κουτί    χαμογελώ ικανοποιημένη και σκέφτομαι πως θα τα αξιοποιήσω!!!Αποστολέας και δράστης  του πολύτιμου δώρου ...
η γνωστή σε όλη την γειτονιά,Βίκυ η ποδηλάτισσα που χτυπά και φεύγει ... όταν  και όπου θέλει γρήγορα και αθόρυβα!!!!
Και...........

ένα κασκολάκι με πολύ  απαλή υφή και υπέροχους συνδυασμούς χρωμάτων  από την Κάτια και το  http://starsandicicles.blogspot..Μοντέλο  είναι το χειροποίητο αρκουδάκι και φιγουράρει με το αυτοκολλητάκι   του, τον λαγό.

Ευχαριστώ αγαπητές φίλες μου για τα ξεχωριστά δωράκια σας!!!
Κέντα !!!γιαγιά μου κέντα!!!!  κάνουμε καλή παρεούλα οι δυο μας  !!!  (βρε τι φαντάζομαι!!χαχα)       


39 σχόλια:

  1. Πραγματικά όμορφες οι δημιουργίες σου. Τα σεντονάκια υπέροχα όλα. Θα τα χαρεί η εγγονούλα σου. Αλλά και τα δωράκια που έλαβες από τις φιλενάδες πολύ όμορφα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκά κεντήματαααααα!!!
    Αχ, αριστουργήματα σκέτα είναι!!!
    (Εντάξει: όταν είδα "αυγά στρουθοκαμήλου" το μυαλό μου πήγε αμέσως στο Βικάκι μας!!!)
    Να τα χαρείς τα δώρα των κοριτσιών μας! Είναι υπέροχα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τυχερή η Αλκηστη με τόσο χρυσοχέρα γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρυσοχέρα να πω κι εγω... τι ωραία... τι γλυκά όλα σου!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσοχέρα γιαγιά τα έργα των χεριών σου μοναδικά!!
    Όλα πανέμορφα και τόσο φροντισμένα ως την τελευταία βελονιά! Τώρα περιμένουμε και τη μεταμόρφωση των αυγών- Πάσχα έρχεται...
    Τι να ευχηθώ; Στην Αλκηστούλα να χαρεί τα δωράκια της με υγεία και στη γιαγιά να κεντήσει πολλά πολλά ακόμα, και προικιά!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη μου, είναι εξαιρετικά!! Μπράβο, χρυσοχέρα μου! Θα τα ευχαριστηθεί η μικρούλα Άλκηστη!
    Κι εσύ να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι χρυσοχέρα γιαγιά είσαι εσύ! Είναι πανέμορφα όλα, προσεγμένα, όπως αρμόζουν στη μικρή σου πριγκίπισσα.
    Να είσαι καλά Έφη μου και να την χαίρεσαι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άψογα φαίνονται στις φωτό...φαντάζομαι από κοντά! Μπράβο βρε Έφη, τίποτα κάτω του εξαιρετικού δεν φτιάχνουν τα χέρια σου! Να'σαι καλά να δημιουργείς και να ομορφαίνεις τον κόσμο της μικρής σας πριγκίπισσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα και τα τρία σετάκια για την εγγονούλα σου, Έφη μου!!!! Το δε ροζ ριγέ το λατρεύω κι εγώ, έγινε πανέμορφο!!! Να χαρείς και τα υπέροχα δώρα από τις φίλες μας!! Περιμένω να θαυμάσω τα αυγά!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταχάρηκα και τα τρία σετάκια της μικρούλας σου και η καληνύχτα ξεχωριστή από την γιαγιά Έφη!!!
    Τα δώρα σου να τα χαρείς με το παραπάνω αφού προέρχονται από αγαπημένες φίλες .
    Περιμένουμε τ΄αυγά να θαυμάσουμε !!!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι καταπληκτική "προικούλα" είναι αυτή !!!!
    Συνέχισε λοιπόν να κεντάς μια και φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα !!!
    Να χαρείς και τα δώρα σου που είναι θαυμάσια !!!
    Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσοχέρα μου , τα έφτιαξες πανέμορφα !!!!!! Να τα χαρεί η εγγονούλα σου και εσύ να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου !!!!! Περιμένω να δω την καλλιτεχνική μεταμόρφωση των αυγών !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο βρε γιαγιά!Αφήνεις στο εγγόνι σου κάτι που σίγουρα θα αποτελεί σημείο αναφοράς για όλη του τη ζωή!Καλό σαβατοκύριακο καιπεριμένω να δω τι θα κάνεις με τα αβγουλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κέντα γιαγιά μου κέντα.. να εχω όταν μεγαλώσω τα όμορφα σου να τα βλέπω να τα χαίρομαι.. και οοοοοοοταν θα παντρευτώ και θα κανω παιδια.. θα τα βάζω και εγώ στα κρεβατάκια τους θα τους λέω οτι τα έφτιαξαν τα χρυσά σου τα χεράκια.. και εκείνα θα τρέχουν στην αγκαλιά σου και θα τα καμαρώνουμε μαζί... ........αυτά θα σου έλεγε αν μπορούσε να μιλήσει το Αλκιστάκι σου.. Εφη μου..
    να χαίρεσαι και τα δωρακια σου...αχ! αυτο το κορίτσι η Βικούλα.. ψυχούλα ειναι... όπως και η Κάτια μας αγαπημένη φίλη.. να σας έχει ο θεός καλά όλες σας.. φιλακιααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο γιαγιά !!!! Πανέμορφα τα σεντονακια ,πάρα πολύ όμορφα ..
    Με τετοια σεντονακια ποιο παιδακι δεν θα κοιμηθεί καλά..
    να αρχάριες και τα δώρα σου ..
    κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρά στην Άλκηστη που θα κοιμάται σε τόσο όμορφα σεντόνια φτιαγμένα από τα χεράκια της γιαγιά της.Να έχει όνειρα γλυκά και να την βλέπετε να χαμογελάει στον ύπνο της ευτυχισμένα. Να χαίρεσαι και τα όμορφα δωράκια σου. Είμαι σίγουρη ότι τα αυγά θα τα κάνεις πανέμορφα. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα καί τά τρία σετάκια Εφη μου!!!Κέντα χρυσοχέρα γιαγιά,τής μικρής Αλκηστούλας!!Περιμένω νά δώ πώς θά αξιοποιήσεις τά πασχαλινά αυγά!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προσπάθησα να αφήσω σχόλιο εχθές, αλλά δε μπόρεσα!!!!!
    Πρέπει να βιαστούμε γιαγιά Έφη, σε λίγο δε θα βλέπουμε και τόσα καλά!!!!!
    Θα συναγωνιζόμαστε σε σχέδια, καλά είπες!!!!!
    Είναι πανέμορφα τα σεντονάκια της!!!!!!
    Τώρα σειρά έχω εγώ!!!!
    Τα αβγά έφτασαν σώα; Γιατί αυτά συνήθως σπάνε κατά τη μεταφορά τους!!!
    Περιμένω να δω τι θα κάνεις!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΄Ηξερα τι φτιάχνεις........ το αποτέλεσμα όμως ξεπέρασε και
    την πιο τρελή φαντασία !!!!!!!!!!!!
    Τα αρκουδάκια, η γλυκιά καληνύχτα, τα πουά ...................εντυπωσιάστηκα !!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια ΄Εφη, για την άρτια και την πολύ πολύ καλόγουστη δουλειά !!!!!!!!!!!!
    Να το χαίρεστε το ζουζούνι - κουκλί σας που παίζει τόσο χαριτωμένα με την Μελίτα σας !!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια σε όλες σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κέντησες στην κυριολεξία Έφη μου με τα έργα που έφτιαξες. Το ένα σετ ομορφότερο από το άλλο, να είναι καλά η Άλκηστη να τα χαρεί με υγεία και εσύ γιαγιά να είσαι γερή να της φτιάξεις και την προίκα της όταν θα έρθει με το καλό εκείνη η ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ οι γιαγιάδες οι χρυσοχέρες της γειτονιάς μας!!!!!!Τέλεια ,Έφη,τέλεια ,το καθένα με την χάρη του και την ομορφιά του !!!!!Φιλιά ,να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πω πω πω ομορφιές!!!
    Εφούλα μου τα χεράκια σου είναι μαγικά, υπέροχα όλα!!!
    Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου, να κεντήσεις και τα νυφικά της!

    Πολλά φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα σεντονάκια κουκλίστικα.μια μικρή προίκα καλόγουστη, καλοδουλεμένη (αυτό το ξέρουμε, ότι κάνεις είναι το τέλειο) εκεί όμως που έμεινα περισσότερο είναι οι φωτογραφίες. Στα ροζ σεντονάκια το κουνελάκι με τα ροζ αυτάκια, στο κίτρινο το κίτρινο φουστανάκι της κούκλας και στο τελευταίο το άσπρο αρκουδάκι. Καλλιτεχνική ματιά. Σε κάθε σου ανάρτηση αγωνιούμε για την επόμενη.
    Να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή με την Αλκηστούλα!! Φιλιά!!
    Κέντα!! γιαγιά μου!! κέντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πανέμορφα! εγω δε θα τα εστρωνα ,θα τα είχα έτσι ωραια διπλωμένα να τα χαζεύω!!!
    έχω περιέργεια τι θα γίνουν τα αβγά! Το εσωτερικό θα φαγωθεί φανταζομαι!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ονειρική η προίκα της Αλκηστούλας!!! Το ένα καλύτερο από τ'άλλο τα σεντονάκια της!! Μεγάλη και αστείρευτη πηγή αποτελεί για σένα η μικρούλα! Και έτσι και εμείς απολαμβάνουμε, έστω και από μακριά, τα καταπληκτικά που φτιάχνεις!!
    Συνέχισε, λοιπόν, σούπερ-γιαγια να κεντάς!!!!
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό που εγώ εισπράττω καθώς τα βλέπω είναι η απέραντη αγάπη της γιαγιάς αποτυπωμένη σε μια υφασμάτινη παλέτα . Τα σεντονάκια έγιναν πανέμορφα, άψογα ως την τελευταία βελονίτσα........φιλάκια πολλά και Καλό Πάσχα....!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με ποδήλατο έρχομαι..... τι να κάνω άργησα, σημασία βέβαια έχει πως τελικά έφτασα!!!!! Είναι βέβαια και φορές που περνάω από εδώ κοιτάω από το παράθυρο και φεύγω..... σημασία έχει πως σε αγαπάω πολύ και θέλω να ξέρεις πως ότι και αν έχω σε έχω πάντα στην σκέψη μου και στην καρδιά μου!!!! Να χαίρεσαι το μικρό γλυκό Αλκηστάκι να είναι χιλιόχρονο και πάντα ευτυχισμένο και εσύ να είσαι πάντα καλά για να του κεντάς.... να του ράβεις... να του φτιάχνεις κατασκευές όμορφες και ιδιαίτερες μέχρι τα βαθιά σου γεράματα!!!!! Σας αγαπώ όλους και το ξέρεις!!!!!!!!!!!!!!! ΠΟλλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Ευχαριστώ για όσο λες για μένα... παίρνω την "ποδηλάτισσα" για να στολίσω το σπιτάκι μου!!!!!! Φιλενάδα πατσίσαμε για τα αυγά!!!!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά για την γιαγιά τι μπορώ να πω;;; Θα νιώθει πολύ περήφανη για σένα σίγουρα η μικρή σας Άλκηστη!!! Ονειρεμένη η προίκα, δεν έχω πραγματικά λόγια!!! Όσο για τα δώρα είμαι σίγουρη ότι και θα τα αξιοποιήσεις κατάλληλα και θα τα χαρείς επίσης!!! Φιλιά πολλά και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι θα μπορουσε να βγει απο τα χερακια σου Εφη μου, περα απο τελεια,εξαιρετικα υπεροχα............!!!!
    Με το καλο να τα χαρει η κουκλα σας! Να εισαι γερη και να της κανεις πολλα -πολλα ιδιαιτερα δωρα!!!Διαβασα ευχες για τα γενεθλια της Αλκηστουλας (νομιζω πριν 2 μερες).
    Χρονια της Πολλα !!! Να ειναι γερη και τυχερη στην ζωη της !!! Να την χαιρεστε!!Να μου την φιλησεις!
    Καλο Πασχα ! Καλη Ανασταση Εφη μου! Να περασετε υπεροχα! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπημένη μου Έφη,
    Όσα συγχαρητήρια κι αν σου δώσω είναι λίγα!!!Είσαι εκπληκτική!!! Και πόσο μεγάλωσε η εγγονούλα σου!!!
    Να μου την φιλήσεις!
    Γέλασα λίγο πριν με την...Ιταλική σου καταγωγή!!!
    Γέλασα γιατί το ίδιο σύνδρομο το έχει ο άντρας μου σε Ισπανική version! Ακούει φλαμένκο και κατασυγκινείται. Τον λένε Κωνσταντίνο και αυτοαποκαλείται και Ντον Κώτσος, χαχαααα, γελάω αλλά δεν αποκλείεται να είναι αλήθεια οι προηγούμενες ζωές; Κύριος οίδε..
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας, καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έφη μου καλησπέρα!!
    Πανέμορφα τα σεντονάκια (έχουμε κεντήσει κι εμείς το ίδιο σχέδιο με τα αρκουδάκια για τη Βασιλική μας!) και τα κέντησες τέλεια!!!! Πώς να μην τα χαρεί η μικρή αλλά και να μην καμαρώνεις εσύ;;; Είναι ΤΕΛΕΙΑ!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΟΜΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσοχέρα μου! Σκέφτομαι την χαρά της μικρής Άλκηστης όταν μεγάλη πια θα αντιλαμβάνεται τι έκανε η γιαγιά της για εκείνη. Είσαι χαρισματικός άνθρωπος μα το πιο σπουδαίο είναι η αγάπη σου. Σε χαίρομαι, μπράβο σου καλή μου αληθινά σε χαίρομαι!

    Καλή Ανάσταση σε σένα και στην όμορφη οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή