Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Διακοπές; Ναι... αλλά πότε;

Καλό μήνα με χαρούμενη διάθεση!!!!!!

Κάθε χρόνο ή  οι δουλειές μου πληθαίνουν  υπερβολικά,   ή  εγώ γίνομαι  πιο αργή... (ΑΠΟΡΙΑ!)
        Από τις 6 π.μ. που ξυπνώ μέχρι  τις 9 μ.μ.  κουρεύω, κλαδεύω, ψεκάζω  ότι ψεκάζεται,βάφω, λουστράρω, σκουπίζω, καθαρίζω ,πλένω χαλιά, παπλώματα ,κουβέρτες ,χτίζω και  όταν βρέχει  ράβω και κάνω τον μαραγκό στο υπόγειο τον δικό μου πολυχώρο.(AΓΧΟΣ!)
      Φυσικά δεν ξεχνώ να μαζέψω το φλαμούρι,να κάνω μαρμελάδες και αρκετό βύσσινο γλυκό.Φέτος  στον πόλεμο που έχω κηρύξει με την πανίδα και την χλωρίδα της αυλής βγαίνω καθημερινά ηττημένη.Ο χειμώνας ευνόησε κάθε είδους εντόμου  να υπερπολλαπλασιαστεί και μαζί με τις καθημερινές βροχές για δυο και πλέον μήνες η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό μας!!!Οι σφίγγες ,οι ψαλίδες,τα κουνούπια ,τα τσιμπούρια κλπ κυριαρχούν λες και βρίσκονται σε τροπικό δάσος.Γυρίζω με έναν ψεκαστήρα ...στο τέλος  τα φυτά θα επιβιώσουν αλλά εγώ θα πέσω  ηρωικά μαχόμενη !!(ΠΑΡΑΠΟΝΟ !)
   Υπάρχουν όμως και αρκετά διαστήματα χαράς όταν η  'Αλκηστη μου χαρίζει τα γλυκά της χαμόγελα και τα τρυφερά της χαδάκια.Μια αγκαλιά της με στέλνει στην στιγμή στον παράδεισο!!(ΕΥΤΥΧΙΑ!!)
    Ανάμεσα σε κλαδευτήρια ,λιγκούστρα και με τον ήλιο να καίει αφύσικα , μου κατέβηκε  μία ιδέα , που προτίμησα να την πραγματοποιήσω  αμέσως  διότι  δεν θα με  άφηνε σε ησυχία........ ένα κρεββατάκι   για το εξοχικό,  στα μέτρα της μικρής που θα μεγαλώνει όσο αυτή θα ψηλώνει...Το ίδιο απόγευμα προμηθεύτηκα το ΜDF  κομμένο στις απαιτούμενες διαστάσεις και τα σχετικά υλικά.'Εδωσα το επιθυμητό σχήμα στο κεφαλάρι και στο μπροστινό  μέρος  με την σέγα και άρχισα να παίζω....έτριψα, πέρασα οκτώ στρώσεις ριπολίνη νερού satine (έχει υπέροχη υφή και μοιάζει με λάκα),βίδωσα  τα φεράμια, ετοίμασα τις τραβέρσες  και το έστησα!!!!Ηταν πάρα  πολύ εύκολη και ευχάριστη δουλειά,τελείωσε σε  μία μέρα ! (ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!)

 Ετοίμασα και το στρωματάκι από καλής ποιότητας αφρολέξ (πυκνότητα 40) και το κάλυψα με λευκό ύφασμα με ελαφριά γυαλιστερή όψη αφού πρώτα το  έκανα καπιτονέ!!Μέχρι τώρα όλα καλά, έξω έβρεχε καταρρακτωδώς και αυτό με βοήθησε να ετοιμάσω και μερικά  σετ σεντονιών ..
Με ροζ  λεπτομέρειες...
Με σιέλ ρίγες ....
Τα άλλα είναι ολόλευκα  και απλά..
Αλλά ένα κρεββάτι θέλει και το κομοδίνο του,δεν συμφωνείτε μαζί μου ;;; Εγώ,πάντως  το αποφάσισα  και το έφτιαξα .Είναι μικρούλι και πολύ πρακτικό!!!ακολούθησα την ίδια διαδικασία   και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε ,  μου έδωσε την  αφάνταστη χαρά της δημιουργίας!!!!!!
Κομοδίνο όμως χωρίς ένα φωτιστικό δεν λέει..υλικά υπήρχαν ,χρώματα, πινέλα, κόλες,χαρτοπετσέτες χαρτιά, διακοσμητικά,όλα άφθονα.Μία άβαφη ξύλινη βάση   τορνευτή  βάφτηκε λευκή και διακοσμήθηκε με ριγέ χαρτοπετσέτα,στο καπέλο την μία πλευρά την ντεκουπάρισα με ένα φάρο και στην άλλη,   ζωγράφισα ένα ιστιοφόρο από μία εικόνα ενός περιοδικού. .Στο τέλος πρόσθεσα και κάτι γλάρους (έτοιμα διακοσμητικά στοιχεία) Με φωτοσκιάσεις και λούστρο ολοκλήρωσα το θαλασσινό  πορτατίφ...
Ολοκληρωμένο  το σετάκι  στο μικρό δωμάτιο του παραθαλάσσιου  σπιτιού μας!
                                               
Πιστέψτε με!!Ημουν έξω στην αυλή και όταν επέστρεψα την βρήκα να  βιδώνει  με αρκετή δεξιοτεχνία (δεν είναι φτιαχτό) η φωτογρ.μηχανή  ήταν πρόχειρη και βοήθησε πολύ!!!
Η χαρά μου δεν χωρούσε πουθενά!!!

                                                            **********************
Υπήρχε μία βρύση  άφτιαχτη ,  υπόλοιπο της  ατέλειωτης δουλειάς   εδώ και 6 χρόνια .Την ολοκλήρωσα επιτέλους  με ότι υλικά  είχαν απομείνει από παλιά...
δια του λόγου το αληθές!!

 Σειρά είχαν  η είσοδος και  μία από τις βρύσες της αυλής  Καθάρισα τις πέτρες  με πιεστικό και τις πέρασα  βερνίκι    με ικανοποιητικό αποτέλεσμα...
Kαι μία  άλλη φτιαγμένη από κυβόλιθους   και   κόκκινα τούβλα όταν είχα άφθονο χρόνο και λιγότερα χρόνια στην πλάτη μου......... το 2009!!
'Οταν πέτυχα μία ηλιόλουστη μέρα, μάζεψα και το φλαμούρι της  χρονιάς από την ολάνθιστη και μοσχοβολιστή  φλαμουριά μας.

Κάθε χρόνο  απαραίτητο το βύσσινο γλυκό  και η μαρμελάδα κεράσι από τα δένδρα μας...
Καταναλώνονται εν ριπή οφθαλμού από όλους....
                                                          *************************
         Χρόνο περίσσιο δεν είχα, αλλά για βόλτες  μέχρι την παιδική  χαρά,το πάρκο πάντα έβρισκα, έτσι γέμιζα τα πνευμόνια μου με "οξυγόνο ευτυχίας" και συνέχιζα  ακούραστη ...

'Ολο αυτόν τον καιρό στις εξωτερικές  δουλειές είχα το καλύτερο παρεάκι!!!!που γύριζε γύρω μου ασταμάτητα .Ενα χάδι μου και δυο λογάκια μου της είναι αρκετά..... δεν ζητά τίποτα περισσότερο.Είναι το πιο ήσυχο  κοκεράκι που είχα μέχρι τώρα, ιδιαίτερα διακριτική και πάρα πολύ υπομονετική!!

                                       
'Ολα ωραία και καλά αυτά που έκανα.......αναρωτιέμαι όμως :
     Εγώ όμως πότε θα κάνω διακοπές;.

Για  να μαζεύω τους τους θησαυρούς της θάλασσας , που τόσο αγαπώ......
Για να διαβάσω τα  μυθιστορήματα που από τον χειμώνα αγόραζα........
  ..... και να χωθώ στην  αγκαλιά της μεγάλης Γαλάζιας...


............και να παίξω στην ακρογιαλιά με την ' Αλκηστη  σαν παιδάκι όπως πολύ πολύ παλιά...
                           Πότε ,πότε;;;;
                  

Για όλους  εσάς εύχομαι   ένα χαρούμενο και ανέμελο Καλοκαίρι!!!!
Πολλά φιλιά από μένα την 'Αλκηστη και το Μελιτάκι!!!

ΓΙΑ ΟΣΕΣ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ  ΝΑ ΜΆΘΟΥΝ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ:




         


     Σχεδίασα την καμπύλη και την έκοψα με σέγα .Γυαλοχαρτάρισα αρκετά  το MDF  και με  δανεικό Ρούτερ  στρογγύλεψα όλες τις γωνίες.Πέρασα τα φεράμια ,αυτά που ενώνουν τα πλαινά ξύλα -τραβέρσες   και το έβαψα.Κόλλησα και βίδωσα επάνω στις τραβέρσες  τα δύο καδρόνια όπου θα καθίσουν τα σανίδια που συγκρατούν το στρώμα!!!!    

80 σχόλια:

  1. Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!! Τόσες δουλειές, πώς τις προλαβαίνεις??????????
    Ο κήπος πράγματι θέλει πολλή δουλειά, αλλά σε μάς τα περισσότερα τα κάνει ο άντρας μου (τον λαχανόκηπο, τις κοτούλες, κλπ) ενώ εγώ ασχολούμαι με τα λουλούδια. Μας έχει τρελλάνει και ο άνεμος αυτές τις μέρες!
    Το δωμάτιο της Αλκυστούλας σας complet, χειροποίητο και με τόσο γούστο !!!! Οι βρύσες της αυλής αριστοτεχνικά καμωμένες και οι πέτρες να λαμποκοπούν ! Όσο για τα γλυκά...τα λιγουρεύτηκα νυχτιάτικα!!!!! Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα, Εφη μου.
    Σου εύχομαι να ξεκουραστείς τώρα και να κάνεις τα μπανάκια σου στην όμορφη αμμουδιά σας, να μαζέψεις τα κοχυλάκια σου και γενικά να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι με τους αγαπημένους σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν μπορούμε να ασχοληθούμε με τέτοιου είδους δουλειές σημαίνει ότι είμαστε καλά και πρέπει να ευχαριστούμε τον Θεό διότι μας κρατά γερούς ικανούςκαι χρήσιμους στην οικογένεια.....Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα καλά λογάκια σου και τις ευχές για ξεκούραση.Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις τα μπανάκια σου,να περνάς όμορφα και να δημιουργείς οταν και αν σου κάνει κέφι!! Φιλάκια καλοκαιρινής αγάπης!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι καλλιτεχνικη εξαρση ηταν αυτη;;; Μου άρεσαν όλες σου οι μετατροπές!!!!! Μπραβο σου! Φιλιά στη μικρή και στο σκυλάκι σου!
    Καλο μας ΣΚ
    φιλάκια και καλη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ δεν σε πιστεύω ...... πώς τα κάνεις όλα αυτά !!!
    Είσαι και η γυναίκα και ο άντρας του σπιτιού !!!! Τι πολυτεχνίτισσα χρυσοχέρα είσαι εσύ !!!!!
    Καιρός νομίζω να ξεκουραστείς και λιγάκι !!!
    Καλοφάγωτα τα καλούδια σου !!! Και πάντα δυνατή και άξια να είσαι !!!
    Καλό σου βράδυ, σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια για τον όμορφο σχολιασμό και τις ευχές Ευχομαι να περνάς όμορφα και χαλαρά!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Τέτοιο ταλέντο δεν έχω ξαναδεί, ούτε εχω ακούσει πως υπάρχει άνθρωπος να τα κάνει όλα μα όλα και τέλεια!!
    Ξέχασες το εξοχικό, πόσες δουλειές έκανες και εκεί. Μπράβο Εφη! όλα φινετσάτα, πανέμορφα. Κρεββάτι, στρώμα, κομοδίνο, σεντονάκια.
    Να σε χαίρετε η οικογένειά σου και εμείς!!
    Μήπως η Αλκηστούλα έμοιασε τη γιαγιά της ;;
    Aνέμελο και χαρούμενο καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα ποιό μιλά.....αυτή που κάνει τα πάντα μόνη της.Τόλμησα κι εγώ οπως κι εσύ Ευχαριστώ Νατάσα για τα όμορφα λόγια σου που έτσι και αλλιώς πάντα έκφράζεις....Είμαι ακόμη Κομοτηνή .....βάλε με τον νου σου τώρα..Φιλάκια και να περνάς όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  5. Να σου πω ότι είσαι απίστευτη!!!! χίλια μπράβο! ό,τι κι αν φτιάξεις είναι άριστο.
    μόνο από οικονομία δυνάμεων δεν ξέρω τι γίνεται.
    όπως λες οι δουλειές δεν έχουν τελειωμό, τα κουράγια τελειώνουν...

    και ένα συμπλήρωμα με αγάπη:
    τέτοια αέναη δραστηριότητα δεν είναι για ανάρτηση, αφού μας διαβάζουν και άντρες που ελαφρά τη καρδία θα περιμένουν ολοένα και περισσότερα από όλες μας, με τη δικαιολογία ότι κάποιες αντέχουν τόσο, άρα γιατί όχι όλες...

    αχ, βρε φιλενάδα, οι ανεπρόκοπες ή έστω οι λιγότερο άξιες πρέπει να πεθάνουν;

    λυπήσου μας και μη χαλάς την πιάτσα...
    χαχαχα!!!!!!!!!

    Να είσαι πάντα γερή κα δημιουργική! καλό καλοκαίρι!
    ris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες στην μπλοκογωνιά μου!!!Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά έτσι ήμουν από παιδάκι διότι και οι δύο γονείς μου ήταν αεικίνητοι και δημιουργικοί ,οπότε για μένα αυτά είναι ρουτίνα και είναι αλήθεια ότι για την οικογένεια όλα αυτά είναι δεδομένα και δεν εντυπωσιάζουν...Ευχαριστώ για τις ευχές και τα όμορφα σχολια σου Φιλάκια και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  6. υπεροχα ολα! συγχαρητηρια!
    να περνατε ομορφα ευχομαι!
    και καλο σκ να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!! Καλό καλοκαίρι , φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Ααααααααααα!!!!!!!! Μόνο που τα διάβασα έπαθα υπερκόπωση..... πότε ξεκουράζεσαι κοπέλα μου?????? Δεν το συζητάω βέβαια ότι φτιάχνεις αριστουργήματα!!!!!! αλλά ήθελα να ήξερα πως μπορείς και τα κάνεις όλα τόσο τέλεια.... πραγματικά είσαι η γυναίκα φαινόμενο!!!!!!!!!! Γλυκά και μαρμελάδες.... μμμμμμμμμμμμμμ σκέτη γλύκα, οι βρύσες παλιές και καινούργιες αριστουργήματα, κρεβατάκι και κομοδίνο απίστευτα όμορφα, το πορτατίφ όμως πραγματικά το ζήλεψα!!!!!!!!!!!!!! Φιλενάδα μου είσαι μοναδική.... θησαυρός σαν άνθρωπος και σαν καλλιτέχνης!!!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε σένα, στο Αλκηστάκι, στην Μελίτα, φυσικά και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, και ελπίζω να αποφασίσεις να κάνεις διακοπές και πολλά μπανάκια!!!!!! Από όλους εμάς πολλά φιλιά και ευχές για καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Ευτυχώς που έβαλες οδηγίες κατασκευής και έλεγα πως θα τα φτιάξω??? πως θα τα φτιάξω???? χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα οι οδηγίες ήταν αποκλειστικά αφιερωμένες σε σένα,είμαι σίγουρη ότι θα τις ακολουθήσεις χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γλυκιά μου φίλη για τα θαυμαστά σου σχόλια,τα λόγια σου σκορπίζουν χαρά και αγάπη!!!Να είσαι καλά και να περνάς καλά...Τι έγιναν εκείνες οι διακοπές που λέγαμε θα τις κάνουμε; Φιλάκια πολλά καλοκαιρινά αλλά δροσερά και αγαπησιάρικα.

      Διαγραφή
  8. Έφη μου , είσαι Ντούρασελ!! μήπως να περάσεις και από το δικό μου σπίτι;; Σίφουνας!! πότε τα κάνεις όλα αυτά γλυκούλα μου!! σε θαυμάζω!! μα και όλα τέλεια μέχρι την λεπτομέρεια!! ε! και σε ποια θα έμοιαζε το αστεράκι σου;; Δεν είχε να πάρει;; άντε σε λίγο καιρό θα μας δίχνεις και τις δημιουργίες "Άλκηστη" !! μα τι οικογένεια!! θαύμα!! φιλάκια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα καλως ήρθες !!Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου Χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι.... Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Έφη μου τι να πω δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!Έκανες υπέροχη δουλειά είσαι χρυσοχέρα.Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και πάντα να δημιουργείς καταπληκτικά πράγματα!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι αγαπημένο χαίρομαι που σου άρεσε το σετάκι της αγαπημένης μου Αλκηστης.Σε ευχαριστώ για τα γεμάτα εκτίμηση σχόλια σου! καλό καλοκαίρι σε όλη την οικογενεια,Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Κορίτσι μου εσύ θα πας διακοπές..όταν πάω κι εγώ! Είσαι καταπληκτική και μπράβο και ξαναμπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα καλησπέρα!!!! Ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό!!! Τόσα χρόνια κάνω διακοπές δεν έχω παράπονο εφ'όσον οι δικοί μου είναι ευχαριστημένοι και χαρούμενοι!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ....ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΕΧΕΙ ΤΑ
    ΠΑΝΤΑ....ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ....ΓΛΥΚΑ....ΒΟΤΑΝΑ....ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ...ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!
    ΕΦΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ.....Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΣΕ ΠΡΟΙΚΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΑΛΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ.!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ.....ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου με συγκινείς με τον διπλό σχολιασμό σου !! Ευχαριστώ πολλαπλά για τον χρόνο που μου αφιερώνεις,για τα γεμάτα αγάπη και εκτίμηση σχόλια σου και για τον ενθουσιασμό σου!!! Ευχομαι να περάσεις με την οικογένεια σου πολύ όμορφο καλοκαίρι χαρούμενο και απολαυστικό!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  12. Ακούραστο πλάσμα μου, σε θαυμάζω για τη δεξιοτεχνία και την καλλιτεχνία σου! Πολυτεχνίτισσα είσαι, πραγματικά!
    Τι όμορφα όλα!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!
    Καλά να περνάς (και να ξεκουράζεσαι, όσο μπορείς)!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου λίγο χαθήκαμε αλλά όπως καταλαβαίνεις κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να είμαι συνεπής στις ιντερνετικές μου υποχρεώσεις....Εσύ πως είσαι ; Οσο και να σου φαίνεται παραδοξο σε σκέπτομαι συχνά... Ευχαριστώ για τον σχολιασμό και την εκτίμηση που μου δείχνεις.Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Ενα έχω να δηλώσω: Δε θα ξαναπώ ποτέ ότι κουράστηκα, ότι δεν προλαβαίνω, ότι έχω πολλές δουλειές...
    Είσαι απίστευτη! Καθε φορά δεν έχω ,λόγια να εκφρασω το θαυμασμό μου, γιατί δεν είναι μόνο το καλό γούστο κι η φροντίδα σου για όλα, είναι κι η φαντασία κι οι ατελείωτες ωρες δουλειάς κι ο κόπος που διαθέτεις! Τι άλλο να πω; Γειά στα χέρια σου!
    Να το χαρεί η μικρή γοργόνα το ολοκαίνουριο δωμάτιό της και να περασετε μαζί ένα καλοκαίρι γεμάτο μοναδικές στιγμές κι εκει ανάμεσα να βρεις και λίγες ωρες ξεκούρασης!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νίκη και βέβαια κουράζεσαι με τρία παιδιά δουλειά και σπίτι,να το λες να το εμπεδώνουν στο σπίτι και να σε 'εχουν δεδομένη.Στην δική μου οικογένεια ότι κάνω το θεωρούν ρουτίνα και δεν εντυπωσιάζονται.Ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση και την αγάπη που εισπράττω μέσα από τα σχόλια σου!!! Να είσαι καλά και να περνάτε όμορφα .Καλές διακοπές! Φιλάκια
      πολλά με αγάπη

      Διαγραφή
  14. Βρε Έφη μου απίστευτα, πραγματικά είναι απίστευτα από το Α ως το Ω!
    Κι όχι μόνο για τη διαφορετικότητα της πολυπραγμοσύνης σου αλλά και το τέλειο και εξαιρετικό συνολικό αποτέλεσμα!

    Εύγε και πάλι εύγε.
    * Και το πιο όμορφο βέβαια η μικρή Άλκηστη να βιδώνει!
    Δεν παίζεστε οικογενειακώς. :) :) :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Ζαμπία !! κι εγώ, από όλη την ανάρτηση το βίδωμα της ' Αλκηστης ξεχώρισα..Ελπίζω ... και χαίρομαι χα!χα!Ευχαριστώ από την καρδιά μου για τον χρόνο που μου αφιέρωσες και για τον γεμάτο εκτίμηση σχολιασμό σου!!!! Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι με απολαυστικές διακοπές!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Οτι και να πώ θα είναι λιγο μπροστα στην τόση δουλεια που έχεις κανει..ούτε αντρας Εφη μου δεν θα τα καταφερνε τόσο καλα .. τι λέω αυτε στο νυχακι σου.. μπραβο μαστόρισα μου σε όλα ... η Αλκηση είναι πολύ τυχερο παιδί που έχει εσενα για γιαγιά .. και βέβαια το παιδί θα έχει γονίδια της Εφης..χι.χχι. πόσο ομορφο έγινε το σετάκι της μικρής..!!!!! χρυσοχερα μου.. δεν κάθεσαι λεπτό.. κοιτα τωρα που θα είστε στην εξοχή να το εκμεταλευτεις και να ξεκουραστείς λίγο να γεμίσεις τις μπαταρίες για της επόμενες δημιουργίες... πολλα και γλυκά φιλακια σε σενα και στο ζουζουνακι σας.. καλο καλοκαιρι Εφη μου...να ξεκουραστεις ....και απο μενα ένα χειροκρότειμα κλαπ..κλαπ...κλαπ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είμαι στην θάλασσα στην Κομοτηνή είμαι και προσπαθώ να τελειώσω τα ατελείωτα και να πάω!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ρούλα για τα τόσα όμορφα λόγια σου αλλά και για το χειροκρότημα χαχαχα Πλάκα έχουμε , κάνουμε σαν παιδιά....μας αρέσει όμως.Φιλάκια και να απολαμβάνεις τις δροσερές βουτιές σου στην θάλασσα της όμορφης Κρήτης.

      Διαγραφή
  16. ..........!
    Υποκλίνομαι στην πολυτάλαντη κι ακούραστη ύπαρξή σου!!
    Πολλά συγχαρητήρια!!
    Καλό καλοκαίρι, με ξεκούραση εύχομαι!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**
    υγ...Η μικρή, σκέτη γλύκα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα τόσο ιδιαίτερα σχόλια σου!!!Εισπράττω εκτίμηση και θαυμασμό από αυτά και σου είμαι ευγνώμων!!!
      Καλό καλοκαίρι σε σένα και στην οικογένεια όλη Να περνάτε .ομορφα. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Θά συμφωνήσω καί εγώ!!Είσαι απίστευτη Εφη μου!!Καί τί δέν φτιάχνουν τά χρυσά σου χεράκια!!
    Πάντα ακούραστη καί πολυτάλαντη!!Μπράβο σου!!Οτι έφτιαξες,εφταξες!!Πάρε τήν Αλκηστούλα σου καί βούρ γιά τό Φανάρι!!
    Καλό καλοκαίρι!!Καλές βουτιές!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα,τι κάνεις ευχομαι να περνάς όμορφα και απολαυστικά!!! Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου που είναι γεμάτα εκτίμηση και ενθουσιασμό για αυτό που κάνω!!!Πες πολλές φορές *καλές βουτιές* μηπως και αλλάξει κάτι γιατί μέχρι τώρα ουτε πόδι έβρεξα.... Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα

      Διαγραφή
  18. Χρυσοχερα !!!!ο απόλυτος χαρακτηρισμός!!!!σου αξίζουν πολλα συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κατασκευές και ευχαριστώ για τον τόσο όμορφο σχολιασμό σου Καλό και απολαυστικό καλοκαίρι!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  19. Εφούλα μου έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό και δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια!
    Είσαι τόσο χαρισματική, ό,τι πιάσουν τα χέρια σου γίνεται αριστούργημα! Δε νομίζω ότι υπάρχει δουλειά που να μη μπορείς να την κάνεις τέλεια! Οι εικόνες της της Αλκηστούλας με συγκίνησαν, βρήκε να μοιάσει η νεραϊδούλα!
    Καλορίζικα τα πανέμορφα έπιπλα και στα νυφικά της!
    Καλή δύναμη αγαπημένη μου, το καλοκαιράκι είναι μπροστά σου και σύντομα θα χαρείς τις διακοπές!

    Πολλά πολλά φιλάκια σας στέλνω κι αγκαλιά μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινούν τα τόσο όμορφα σχόλια σου που ξεχειλίζουν από εκτίμηση και θαυμασμό!!! Σου στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ και την αγάπη μου για όλα αυτά και σου ευχομαι να έχεις τις πιο όμορφες και χαρούμενες διακοπές!!!Φιλάκια αγάπης πολλά

      Διαγραφή
  20. Φιλενάδα έχω παραγγελίες!
    Ένα κρεβάτι, 6 ντουλαπάκια, μια κούνια και κάτι άλλα μικροπράγματα!!!!
    Η θα είσαι μάστορας η δε θα είσαι!!!
    Όσο για διακοπές θα πας μόλις τελειώσεις τις παραγγελιές μου και αν τις κάνεις τόσο τέλειες!!!!!
    Δε παίζεσαι κυρά μου!!!!
    Φιλάκια πολλά, τα πιο πολλά στο Αλκηστάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με δίχως αυτές τις "πολύτιμες' παραγγελίες πάλι θα αργήσω να πάω στο Φανάρι!! Ευχαριστώ για τα χιουμοριστικά σου σχόλια τα απόλαυσα ιδιαίτερα Πίσω από το " δεν παίζεσαι κυρά μου" εισέπραξα την εκτίμηση σου και ευτό μου είναι αρκετό!!! Σου στέλνω τα καλοκαιρινά φιλιά μου και θέλω να ξέρω που θα σε φαντάζομαι Θεσ/νίκη η καμπίνκ;

      Διαγραφή
  21. κι εγω σκέφτηκα λίγο όπως η Ρένα!
    παιδεύομαι να τρυπήσω ένα χαρτόνι, κι εδώ καταιγισμός έργων διαφόρων υλών και χρήσης . Α, Έφούλα μου, δεν παίζω!
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ! Τέλος!
    να είσαι πάντα τόσο καλά και τόσο αστείρευτη, μπράβο σου, να τα χαρείς κι εσύ και το Αλκηστάκι!
    κι εύχομαι μετά απο όλα αυτά,
    να βρείς χρόνο για σένα!
    διάβασα και τις οδηγίες ίσα ίσα για να καταλάβω πόσα αγνοώ!
    φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έχεις λόγια αγάπης, λόγια που με κάνουν χαρούμενη και με χαρίζουν χαμόγελο !!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βαρβάρα για όλα.Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη, καλό καλοκαίρι Φιλάκιααααααα!




      Διαγραφή
  22. Έφη είσαι φαινόμενο! Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να κάνει όλα αυτά και τόσο καλά! Είσαι μία και μοναδική και μόνο θαυμασμό και σεβασμό μπορώ να καταθέσω! Φαντάσου να κάνεις και διακοπές και να ξεκουραστείς! Τι να πω...να'σαι γερή και δυνατή και να μας εντυπωσιάζεις πάντα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ευχάριστο να εισπράττω την εκτίμηση σου !!Πάντως για μένα είναι πολύ απλά για αυτό και τα κάνω αλλιώς δεν θα τολμούσα....Ο σχολιασμός με συγκίνησε και σου στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ και την αγάπη μου .Να είστε καλά και να απολαύσετε ενα υπέροχο καλοκαίρι... Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Εφη μου μας έδειξες όλες τις δημιουργίες μαζεμένες και γέμισε ομορφιά το μάτι μου και το μυαλό μου !!!! Αφού η δημιουργία του κρεβατιού σου έδωσε απίστευτη χαρά που θα κοιμάται το μικρό Αλκηστάκι και είμαι σίγουρη πως καθόλου δεν κουράστηκες γιατί μόνο τα ΄΄πρέπει ΄΄ κουράζουν Εφούλα μου !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Νικόλ που σου άρεσαν όλα Συμφωνώ μαζί απόλυτα. Κάθε τι που θέλω να κάνω ,ποτέ δεν με κουράζει αντίθετα μου προσφέρει χαρά και ικανοποίηση.. Αχ! αυτά τα" πρέπει" που αν δεν τα θέλω με "σκοτώνουν" Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιέρωσες και τα όμορφα λόγια που έγραψες!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  24. Εφη μου είσαι απίστευτη τοσο δύσκολες κατασκευές και μόνη σου ...τι να πω, έχω χτίσει και εγώ αλλα μαζι με τον άντρα μου.Το κρεββάτι της εγγονής σου ειναι φανταστικό και εύχομαι να το χαρεί, μα και η βρύση τέλεια!!!!! όλες σου οι κατασκευές ειναι αξιοθαυμαστες!!Ευχομαι καλό καλοκαίρι ,να περάσεις ομορφα μαζί με την Αλκηστη .Πολλα πολλα φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα Μεταξία που σου άρεσε το λιλιπούτειο σετάκι....έχει πλάκα μέσα στο δωμάτιο και η μικρή το απολαμβάνει και σαν παιχνίδι.. Οσο για το χτίσιμο ο εργολάβος ,ο κτίστης και ο εργάτης είμαι εγώ , το έτερον ήμισυ από μακριά κοιτά συμμετέχει μόνον στα* εγκαίνια* λέγοντας "α! αυτό έπρεπε να είχε γίνει από καιρό,μάλιστα !!!...χμ έγινε πολύ καλό...* κι εγώ σκάω στα γέλια με τα χρόνια τα συνήθισα όλα... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το γεμάτο θαυμασμό και εκτίμηση σχολιάσμό σου.Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!!!
      !!

      Διαγραφή
  25. Έφη μου , μου φαίνεται απίστευτο το ότι έφτιαξες τόσο όμορφα επιπλάκια μόνη σου !!!! Είσαι ..........τέρας δημιουργικότητας !!!!!
    Η φωτογραφία με το Αλκηστάκι να βιδώνει ...όλα τα λεφτά - σίγουρα πήρε πολλά γονίδια από τη γιαγιά Έφη !!!!
    Να είσαι καλά , Έφη μου !!!
    Καλό καλοκαίρι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ξαδελφούλα" όσο και να σου φαίνεται απίστευτο είναι μία πανεύκολη κατασκευή και γρήγορη!! Εγώ την απόλαυσα όσο τίποτε.Συμφωνώ μαζί σου για την Αλκηστη με το κατσαβίδι.Αν είναι για καλό της μακάρι να πάρει κάτι από μένα...Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τη καρδια μου για όμορφα σχόλια σου!!!Σου ευχομαι απολαυστικό και χαρούμενο καλοκαίρι!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Αχ Εφουλα μου θα μας τρελανεις!!!! Τα κρατας και ολα μαζι, μας τα δινεις για να μη ξερουμε τι να πρωτοθαυμασουμε!!!!!!!
    Δεν εχεις αφησει επαγγελμα που δεν το εχεις κανει και μαλιστα με παρα πολυ μεγαλη επιτυχια! ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!
    Η μικρη ειναι τρελα με το κατσαβιδι στο χερι-θα εχεις την καλυτερη βοηθο τυχερουλα!!
    Ρωτας ποτε θα πας διακοπες? Οταν τα παρατησεις ολα και φυγεις απο το σπιτι!!!
    Καλο καλοκαιρι Εφη μου και πολλα φιλια -ιδιαιτερα στην Αλκηστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαράκι μας χαίρομαι κάθε σου επίσκεψη που είναι γεμάτη αγάπη και άφθονη καλοσύνη. Εχεις δίκαιο, διακοπές γίνονται οταν φύγεις από το σπίτι και κλειδώσεις μέσα όλες τις δουλειές..... Εγώ κάνω το αντίθετο είμαι μία μέρα στην θάλασσα και τρεις στην Κομοτηνή...Σε ευχαριστώ εγκάρδια για τα όμορφα λόγια σου!!!Να περνάς κι εσύ όμορφα Σου στέλνω τα πρωινά πρωινά καλοκαιρινά φιλάκια μου.

      Διαγραφή
  27. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ !!!ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ!!!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!
    ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ Γ Λ Υ Κ Α !!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΗ ΜΟΥ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την..... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι κατασκευές μου ,αλλά και τα τρυφερά χεράκια της Αλκηστούλας. Ευχαριστώ πολύ για τον όμορφο σχολιασμό σου.Καλό καλοκαίρι με πολλές χαρές και δροσερές γαλάζιες βουτιές!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Εφη μου εισαι μια θεοτρλλη ...ταλαντουχα .....καλα χτιζεις κιολας ? εσυ δεν εχεις σταματημο , καλε τα θαυμασα ολα , τι βρυσες ειναι αυτες αχ θελω κι εγω ....και τι σετ επιπλα ηταν αυτα , εσυ εχεις βαλει κατω μαραγκους , σχεδιαστες! τελειο πανεμορφο το κρεββατι, το κομοδινο....το φωτιστικο... τι να πω ! τωρα δικαιουσαι μονο βουτιες , πω πω μερακι ομως και τεχνη, πολλα μπραβο και πολλα φιλια σου στελνω!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το* θεότρελλη* πάντα επιθυμούσα να ήμουν έτσι αλλά δεν τα κατάφερνα.... μήπως το πέτυχα και δεν το κατάλαβα....λες; τι καλά!!. Μαράκι μου να είσαι καλά, χαίρομαι που σου άρεσαν πολύ, μ' ανεβάζουν το κέφι και με κρατούν* ζωντανή* οι κάθε είδους κατασκευές.Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  29. Τι έκανες, κορίτσι μου;; Και μαραγκός τώρα, και χτίστης, και ζωγράφος !!! Μα με πόσα ταλέντα είσαι πραγματικά προικισμένη!!!! Τόσα όμορφα πράγματα!!! Τι να πω!! Υποκλίνομαι στο γούστο, το κέφι , το μεράκι , την αγάπη που βάζεις σε ό,τι φτιάχνεις!!! Αλλά πρέπει και να ξεκουραστεις για να σε χαρεί και η μικρούλα Αλκηστη!!
    Α, και να'σαι καλά που έβαλες και τις οδηγίες !!!! Απλούστατο φαίνεται !!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι είναι πάρα πολύ απλή κατασκευή και τη έβαλα μήπως και βρεθεί και κάποια άλλη γιαγιά πρόθυμη και να τα δίνει όλα..... Σε ευχαριστώ για τα γεμάτα με εκτίμηση σχόλια σου,χάρηκα που σου άρεσαν διότι η γνώμη σου μετρά ιδιαίτερα για μένα. 'Οπως ξέρεις εκτιμώ και θαυμάζω όλες σου τις κατασκευές! Φιλάκια αγάπης πολλά και καλό χαρούμενο Καλοκαίρι

      Διαγραφή
  30. Τι να σου πω, εσύ Έφη μου είσαι μια γυναίκα που ο κάθε άντρας θα ήθελε να σε έχει πλάι του. Οι κατασκευές σου έχουν πλέον ξεφύγει από τα συνηθισμένα πλαίσια. Σου εύχομαι να είσαι πάνω από όλα καλά να έχεις υγεία ,να κάνεις ότι αγαπάς και να αισθάνεσαι όμορφα. Καλή εβδομάδα, όμορφη, δροσερή και πολύ δημιουργική σου εύχομαι.
    Δεν ξέρω αν στο έχω πει, χαίρομαι αφάνταστα που σε έχω γνωρίσει έστω και από μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω! Πω! τι ακούω.... τι διαβάζω!! αυτό το λένε για τις γυναίκες τις όμορφες , τις δίμετρες με τις σωστές αναλογίες τις χαρισματικές!!!Βρε Κατερίνα μου ανέβασες το ηθικό που από έμφυτο είναι στα βυθισμένο στα Τάρταρα!!!!Επειδή σ' αγαπώ το ευχαριστώ μου είναι μεγάλο και δυνατό!!!Αμοιβαία η εκτίμηση και ο θαυμασμός για την εξαιρετική σου παρουσία στην γειτονιά!!!! Να είστε όλη οικογένεια χαρούμενη και να έχετε όμορφες καλοκαιρινές στιγμές ... Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  31. Αγαπημένη μου Εφούλα σου στέλνω σήμα της επιστροφής μου-μετα 4 μήνες που είχα κλειστό τον υπολογιστή μου λόγω του τραυματισμού της μητέρας μου-και είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη που τα βρίσκω όλα όπως τα άφησα..πανέμορφα και δημιουργικά και φυσικά που είστε όλοι καλά!σας επισκέπτομαι όλους σιγά σιγά για να σας ξανασυναντήσω,και φυσικά πως δεν θα ερχόμουνα στη παραμυθένια σου Παλέτα Δημιουργίας σου που είμαι και φαν σου!οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες είναι συναρπαστικές με εντυπωσίασαν τα ναυτικά μοτίβα γιατ΄'ι λατρεύω τα γαλάζια και μπλέ θαλασσινά χρώματα που αποπνέουν δροσιά και γαλήνη!συγχαρητήρια!τεράστια ομορφιά στην long play αυτή σου ανάρτηση!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια Εφούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες στην γειτονιά μας και πάλι,Ευχομαι να είναι όλα καλά και χαρούμενα.Η ρομαντική σου διάθεση είναι απαραίτητη στον σκληρό κόσμο μας.Χαίρομαι που με τίμησες με την επίσκεψή σου και σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!! Φιλάκια και καλό καλοκαίρι ...

      Διαγραφή
  32. Έφη μου δεν σταματώ να θαυμάζω τις αντοχές σου και την δεξιοτεχνία σου.Δεν σου ξεφεύγει τίποτα και μαραγκός γίνεσαι και κτίστης και σπουδαία μαγείρισσα και ράφτρα και προπάντων μια αξιαγάπητη γιαγιά!!! Μπράβο!
    Σου εύχομαι να απολαύσεις το μπάνια σου στο εξοχικό σας και να παίζεις στην ακρογιαλιά ξένοιαστα με την Άλκηστη, την μικρή σου πριγκίπισσα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου για τα τόσα όμορφα λόγια σου για τις επιθυμητές ευχές σου και για τον χρόνο που αφιέρωσες .....Κάθε σου επίσκεψη μου δίνει χαρά . Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  33. Πολυτεχνίτισσα(μαραγκός,χτίστης,μοδίστρα,ζαχαροπλάστισσα....ξεχάσαμε τίποτε;) και μάλιστα όλα μα όλα όσα κάνεις είναι καταπληκτικά(μας άρεσε η "συμμετοχή" του συζύγου)!!!!!!!!!Και εμείς δεν έχουμε λόγια!!!!Τώρα για το αν θα κάνεις διακοπές ,δεν το νομίζουμε,γιατί μάλλον δεν μπορείς να "κάτσεις στα αυγά σου"!!!!Η Αλκηστούλα μάλλον θα μοιάσει στην γιαγιά ,ό,τι βλέπει κάνει το παιδί!!!!!Φιλιά πολλά πολλά,να περνάς τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι μικρές μου φίλες, δεν ησυχάζω ποτέ, όλο και κάτι "ανακαλύπτω " που "πρέπει" να γίνει.....χαχαχα!! Αν είναι για καλό της Αλκηστης εύχομαι να πάρει κάτι από το δημιουργικό κομμάτι μου.Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και την επίσκεψη να περνάτε όμορφα και να απολαμβάνετε δροσερές γαλάζιες βουτιές!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  34. Μάλιστα!!! Έχεις ξεπεράσει κάθε προηγούμενο!!! Τι να πω παιδί μου για σένα, τι;;;; Φαντάσου και να ξεκουραστείς τι έχει να γίνει!!!! Χα χα χα!!! Μπράβο, αληθινά και ταπεινά σε σέβομαι και σε θαυμάζω πραγματικά!!! Καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι Εφάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κικίτσα ευχαριστώ που αφιερώνεις χρόνο για να με επισκεφτείς και να στείλεις την εκτίμηση σου με τα όμορφα σχόλια σου!!! Να απολαμβάνεις το καλοκαιράκι και να περνάτε όμορφα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πω! Είσαι καταπληκτική! Σε θαυμάζω για το ταλέντο σου, το κουράγιο σου, την ανεξάντλητη έμπνευσή σου! Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έφάκι μου δεν παίζεσαι!!!!!!!!!!!
    Πάλι έχω μείνει με ένα στόμα ανοιχτό και ευτυχώς που δεν έχουμε μύγες εδώ, τι είναι όλα αυτά που έκανες πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τι να πω...Πρέπει να σε κάνουμε βιβλίο εσένα!!!!!!!!!!!
    Ο θεός να σε έχει καλά και ας μην σταματάς, εμείς απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου και σε ευχαριστούμε, πολλά φιλάκια στην Μελίτα και στην όμορφη Αλκηστη, καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έφη μου, πως να γράψω, τι να πω, έχω μείνει άφωνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πως ξέρεις, πως έμαθες να κάνεις τόσο σπουδαία πράγματα, τι ταλέντο και τι ικανότητες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πόσο περήφανα θα είναι τα παιδιά σου για σένα!!!!
    Δέξου τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια, για την παιδική κρεβατοκάμαρα (μαραγκός), για το κτίσιμο της υπέροχης βρύσης (πετράς-οικοδόμος) για τον καλόγουστο σχεδιασμό (αρχιτέκτων), ζωγράφος, μαμά, γιαγιά, μοδίστρα, κεντήστρα, τόσο ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δέξου τον ειλικρινή θαυμασμό μου!!!!!!!
    Με μεγάλη εκτίμηση και αγάπη σου εύχομαι τις πιο υπέροχες διακοπές!
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι να πω............... Μετά το κουκλόσπιτο πίστευα ότι δεν θα μπορούσες να ξεπεράσεις τον εαυτό σου!!!!!!!!!! Με διέψευσες όμως!!!! κρεβάτι κομοδίνο πορτατίφ χτισίματα ;;;; υποκλίνομαι......... Τα μικρά χεράκια με το κατσαβίδι τα λάτρεψα!!!!!!!!! Φιλάκια καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. KALOS SE VRISKW...SUNXARITIRIA OLA EINAI FOVERA..DEN EXW LOGIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ; ΤΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ; ΒΙΔΕΣ, ΣΦΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ! ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά εγώ επέστρεψα, θαύμασα τη δύναμη, την όρεξη και την δημιουργικότητα σου και τώρα σου εύχομαι καλό φθινόπωρο και καλό μήνα!!!! Ελπίζω κι εύχομαι να πήγες διακοπούλες, να ξεκουράστηκες και να απόλαυσες τα ωραία του καλοκαιριού!!! Σε φιλώωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έφη, δεν το κατάλαβες οτι ανησυχούμε; Έγραψες αρχές Ιούλη, και πέρασε ο μισός Σεπτέμβριος!
    Ας άργησες, αρκεί να είσαι καλά! πολλά φιλιά!!!
    θέλω να πιστεύω οτι συνεχίζεις διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς σε βρήκα. Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή